פרסונה 4 – פרק אחרון

שלום לכולם!
לא, עיניכם לא מטעות אתכם! זה באמת פוסט לפרק ה-25 והאחרון לסדרה פרסונה 4! וכיאה לפוסט סיום פרוייקט, הוא הולך להיות חופר, אז תתכוננו…
אוי, פרסונה. התחלנו את הפרוייקט אי שם בשלהי 2011, כשהאנימה התחילה לצאת. למעשה, לתרגם את האנימה הזו כלל לא היה רעיון שלי. קארין, המתרגמת הראשונה (וגם זאת שתרגמה את רוב הפרקים) היא חברה טובה שלי מהבית ספר, והיא פשוט הציעה שנתרגם את זה עוד לפני שהאנימה יצאה. היא שיחקה במשחקים ומאוד אהבה את פרסונה בכללי, ואני הסכמתי כי זה היה נשמע לי כמו רעיון נחמד, ובאמת אחרי שצפיתי בפרק הראשון בהחלט אהבתי את האנימה.
היו לפרוייקט הזה המון עליות וירידות. הייתה תקופה טובה – בה היינו ממש בקצב של האנימה ביפן! ואז החיים האמיתיים והעיסוקים הרבים שלנו גרמו לפרוייקט להאט, אפילו להאט מאוד, עד לפרישה של קארין. לאחר שקארין פרשה הייתי צריכה למצוא מתרגם חדש לפרסונה (כי לי יש הרבה עבודה בשאר הפרוייקטים, כמו שאתם כבר יודעים). וכאן פזוצ'קה נכנס לתמונה. הוא הציע את עצמו לתרגם את פרסונה, ומאחר שאני מכירה אותו ואת העבודה שלו בתחום הפאנסאב כבר תקופה ארוכה, הסכמתי ללא היסוס. אך גם לפז יש המון עיסוקים, ותרגום הפרקים עדיין היה איטי מאוד. ואז, כאילו הגורל ממש לא רוצה שהפרוייקט הזה יסתיים, ממש לקראת הפרק האחרון – פז איבד כל חשק לתרגם את פרסונה, או לעשות פאנסאב בכללי. ואני, עם כל הצבא והעבודה על דיג'ימון סייברס, החלטתי שזה לא מתאים לALS. פרוייקטים לא ישארו לא גמורים כל כך הרבה זמן, בייחוד כשנשאר רק פרק אחד!!! אז לקחתי את עצמי בידיים, ניסיתי לסדר את הזמן ומצאתי מעט זמן פנוי כדי לתרגם ולסיים את הפרק הזה, והנה הוא לפניכם!
בפרק האחרון, יו וחבריו מתמודדים נגד אדאצ'י, אך זה לא הסוף, ועוד אויב חדש ומפתיע נגלה בפניהם. האם זה הסוף של העולם בתוך הטלוויזיה והחבורה? תצטרכו להוריד כדי לגלות!
חוץ מזה, חשוב לציין – יש עוד פרק נוסף לפרסונה 4. זהו פרק שלא שודר בטלוויזיה ביפן, ונכלל רק בDVD של הסדרה. הוא נקרא "הסוף האמיתי", וכמו שהשם אומר, הוא מכיל את הסוף האמיתי לסדרה, כמו שהיה במשחק. אנחנו נתרגם גם אותו, אך כרגע אני לא יכולה להגיד מתי בדיוק הוא יתפרסם. מה שכן, בהחלט שווה לחכות בשבילו! אבל זה לא אומר שאי אפשר להנות גם מהסוף ה"מזוייף" (:
טוב, אז זה לא באמת היה -כזה- חופר בסוף. אני לא בן אדם חופר בכללי נראה לי XD
בכל מקרה, תהנו, ואל תשכחו לשתף! הפרק, כמו שאתם יכולים לנחש, נמצא בבאץ' של פרקים 1-25, ואם אתם רוצים רק אותו תסמנו אותו בטורנט. אני כמובן מעדיפה שתורידו הכל ותשתפו, זה מאוד יעזור ^^
אה, והורדה ישירה תגיע בקרוב~
ליה.

Torrent | Mega

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

7 תגובות

  1. וואו הסוף של פרויקט פרסונה…כל הכבוד!
    אני זוכר שהתחלתי את זה די בזכותכם. תהיתי מה אתם בדיוק מתרגמים ומה זה בעצם לול.
    אפילו שלא הייתי כאן עוד מתחילתו, זה אכן פרויקט שידע עליות ומורדות רבות ולא מעט אנשי צוות שונים. ובכ"ז, זה אחד הפרויקטים היותר מעניינים שלקחתם על עצמכם פשוט כי זו סדרה באמת טובה. ואין הרבה סדרות שמבוססות משחק (לא ויז'ואל נובל, אלא ממש משחק) שבאמת הצליחו כמו שפרסונה מצליחה גם להיות מעניינת ומצחיקה. אם זה פרקי הסלייס-אוף-לייף של החבורה או פרקים שעוסקים יותר בעלילה והמתח סביב החלק הבלשי בעניין. כל הדמויות כיפיות והן יוצרות מעיין מארג מוצלח ביחד.

    אבל זה לא נגמר עד שזה נגמר הא? יש עוד את הסוף האמיתי. dont push yourself כמו שאומרים, מתי שזה יגיע זה יגיע.

    0
    0
  2. כל הכבוד!! תודה רבה!!!

    0
    0
  3. תודה רבה .

    אבל – רק כדי לעדכן ישנם 26 פרקים בעונה ולא 25 .
    חסר עוד פרק (פרק 26).

    0
    0
    • זה כתוב בעדכון. חוץ מזה שהפרק הזה הוא לא באמת חלק מהסדרה (TV) אלא הוא ספיישל, לכן הוא לא נחשב בספירה.

      0
      0
  4. תודה רבה!

    0
    0
  5. תודה רבה

    0
    0
  6. רק עכשיו קלטתי ש ALS זה שם מחלת ניוון שרירים.. *~*
    לא נורא.. :]

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*