אסולט לילי, פרק 2

שלום לכולם ושבוע טוב!
היום אני כאן עם הפרק השני של אסולט לילי. ממש שמחתי לראות את כל התגובות החיוביות לגבי הפרק הראשון, אז אני ממש מקווה שכולכם תמשיכו להנות מהאנימה ♥ (היא רק משתפרת, תאמינו לי)
אחרי שפרסמתי את הפוסט הקודם הגעתי למסקנה ששכחתי לדבר על כמה דברים חח. הראשון מביניהם הוא האנימציה של הסדרה – שלדעתי היא ממש יפה. הסטודיו מאחורי האנימה הוא לא אחר משאפט המפורסם (סדרת מונוגאטארי, מאדוקה מאגיקה, סאנגאטסו נו ליון… ודוגמא לזקנים כמוני: סאיונארה זטסובו סנסיי). אמנם אין בה את מאפיין ה"בלאגן" שיש בחלק מהסדרות שלהם, אבל בכל הקטעים הקומיים או אלו בהם יש שינוי צבעים חד, קל לזהות את הסטודיו.
הדבר השני שלא הזכרתי הוא שירי הפתיחה והסיום, שלדעתי הם אדירים. הרבה אחרי שסיימתי לצפות בסדרה חזרתי לשירים והקשבתי + צפיתי בקליפ שלהם מהסדרה, כי הם פשוט טובים מדי. הפתיח בכלל אדיר ממש. למרות שיש פרט די משעשע בנוגע לאחת מהזמרות בפתיח, שמדבבת גם דמות מהסדרה, אבל אנחנו לא בפרק שאפשר לחשוף את הפרט הזה. בכל מקרה יש הרבה פרטי מדבבות מעניינים בסדרה, אבל כנראה אשמור אותם לפוסטים אחרים~
בכל אופן, אנחנו ממשיכים מאיפה שעצרנו בפרק הקודם. אמנם בפרק הזה יש פחות אקשן (אקשן מהותי בכל אופן), אבל הוא מעניין לא פחות וממשיך לצייר לנו את תמונת העולם בו רירי והאחרות חיות.
אז תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט!
ליה.

Torrent | Drive

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

26 תגובות

  1. מבנה הפעולה של הצ'ארמים מרשים בהחלט ולא מסבך אותנו עם מורכבות יתר, וזה מצוין.
    חשבתי לרגע שיויו כבר נפתחת אל הדמויות האחרות וזה היה נראה מוקדם מדי, אבל מסתבר שגם הרגע הרגיש יותר שלה למעשה עטוף באפילה. מצפה לגלות את ההמשך.
    היו הרבה קטעים מצחיקים בפרק הזה, והכל היה בטעם טוב לדעתי, אבל אני מקווה שהדמויות לא יתדרדרו (קאדה אני מסתכל עלייך…)
    בסך הכל פרק כיפי ומעניין, תודה רבה 3>

    4
    0
    • בבקשה!
      וכן אני מסכימה שהסוף עם יויו שהיא פתאום מסכימה זה כזה ?????? אבל אז כשרואים את הדיאלוג שיש לה שם בסוף לפני השיר סיום זה הופך ל-

      2
      0
  2. פרק שני איזה כיף לנו D:
    בעוד שבפרק הראשון הציבו את הכלים על השולחן, בפרק השני מתחילים ללמד אותנו על העולם, לאט לאט ועל הפיזיקה שהוא מתנהל לפיה, וקצת גם על הפוליטיקה ועל העולם של הליליות. מאד מעניין לדעת יותר על העולם הזה. יש כל כך הרבה שאלות לשאול בשביל להבין את הסיפור הכללי של העולם שהסדרה בנויה בו (איזו תקופה זו, נגד מה הם נלחמים, איפה כל הבנים XD ואיפה כל הליליות שעברו את גיל הבית ספר, כמה שנים המוסדות האלו פועלים וכו וכו) אבל זה לא באמת מפריע לי להבנה של העלילה, ולבניה של הדמויות. לכן עד כה אני בסדר עם החוסר מידע שיש לי.
    לפרק,
    אני מבין שיש מוזיקה קבועה לאריה ואני ממש אוהב את זה D: חוץ מזה שהיא שובבה, והעיצוב שלה הוא כמו חתולה- לומר לנו שהיא כמו חתולה, שובבה. הסצנה שלה עם רירי, מעניין לדעת אם זה בשביל לבדוק/לנסות אותה או סתם לשחק איתה (לא נראה שאכפת לה באמת ממשהו, היא באה לשחק או משהו כזה) בכל מקרה, מעניין איך הדמות שלה תתפתח, מצפה ממנה לדברים טובים.

    קאדה… טוב בפרק הזה מפורש שיש לה רגשות כלפי לילי, העיצוב דמות שלה מעניין גם, היא למעשה ילדה עשירה בסגנון יפני/צרפתי כמו קלודין בערך, אבל למרות שהיינו מצפים ממנה להיות מגעילה, היא ממש לא. וגם, היא עצמאית ולא מפונקת. וזה יפה. אבל כנראה שבגלל שהיא גדלה לבד יחסית (כמו הרבה ילדי עשירים בסגנון) אם כל הכשרון שלה היא צריכה מישהי להיות איתה וזה מאד יפה איך שזה מוצג. (נכון שהיא הרבה פעמים דמות רק בשביל להצחיק וכאלה, אבל הצליחו לתת לה משמעות וזה טוב)

    רירי, בנתיים דיי קלאסית- היא והקשר שהיא מנסה ליצור עם יויו (יש לי קונוטציה חזקה לאגאקימי בקשר שלהן משום מה, אבל זה לא באמת קשור, או שכן? לא יודע חח נראה כבר לפי ההמשך)
    יויו, כפי שראינו בהתחלה מלאה עוצמות וסיפורים עם צד שהיא מאמינה שהוא אפל (או משהו כזה) ורירי תעבור איתה ביחד את המסע שלה, זה יפה אלגנטי (וכאמור קלאסי) מקווה שיקחו את הסיפור שלהן למקום טוב ומעניין.
    אבל, יש להעיר לטובה, שדווקא קאדה הפכה את הסצנה שיויו מסכימה לטובה יותר. ואני אסביר, ליוצר היו כמה אפשרויות, כי יויו הייתה חייבת להסכים במוקדם או במאוחר איכשהו. היוצר יכל לעשות את זה שרירי תתחנן ותרגש את יויו, וזה גנרי מדי. יויו תסרב ואז במצב קיצון מסויים היא תגלה שהיא רוצה/צריכה את רירי (מה שאני צופה שיקרה בהמשך, כי כרגע היא לא באמת רוצה אותה) וזה יכול להעשות טוב, אבל גם דיי מיותר, וראינו את זה כבר. או שיקרה משהו מגוף שלישי, או מרגש, או מצחיק, או גם וגם. וזה מה שקרה בערך הגיע גוף שלישי שהסביר כביכול ליויו שהיא חייבת ואז נדפק בעצמו. ככה קיבלנו פתרון מהיר, יעיל ובערך הגיוני שיובן יותר בהמשך.

    אני חייב להסכים עם Ando tazusa לא יפה לעשות רעש כשבן אדם רוצה לנוח במרחץ שלו…

    כמו תמיד תודה על הפרקים ועל התרגום המעולה עם המיליון טייפסטינג, נתראה שבוע הבא עם עוד ליליות D:

    3
    0
    • בבקשה, שמחה שנהנת!
      הסדרה עוד תסביר לנו לא מעט על העולם (כולל לענות לכמה מהשאלות שלך. ואפילו דמות משמעותית של גבר תופיע בהמשך!), אבל כנראה שלא על הכל או לא במידה מספקת. עוד לא יצא לי לספר על זה באף פוסט, אבל עולם הסדרה הוא עשיר ברמות מוגזמות, ולצערנו הדרך לחוות את כולו הוא לא רק דרך אנימה או דברים שקל לצרוך… אולי אסביר על זה עוד בעתיד.
      לגבי אראיה, אל תפתח ציפיות חח. היא דמות קומית נטו (שכיף לתרגם לול). ואני ממש אוהבת את המוזיקה שלה גם כן!
      ממש שעשע אותי שרשמת את השם של טאזוסה באנגלית חח… אם עצרת כדי לבדוק מה השם בפרק, יכולת באותה מידה גם להעתיק את העברית למאו. אבל כן זה קטע נהדר, אני פשוט חולה על הניגוד הזה בין הרבעיה המרעישה לשלישיה שיושבת בשקט באמבט חח.
      אצפה לתגובה גם בפרק הבא ^^

      1
      0
  3. גיליתי שמשום מה אני מצליח לתפוס טוב יותר שמות כשאני קורא את הכתוביות באנגלית חחח בעברית לוקח לי כמה פרקים, או שמות קלים כמו לילי/רירי וכו
    דיי תיארתי לעצמי שהתשובות לשאלות יבואו רק בדרכים נוספות כי באמת להסביר לפרוטרוט את העולם בסדרה זה לא יעיל וסתם יעמיס, גם ככה יש הרבה מה לדבר חח
    לגבי השאלה איפה כל הבנים, זה היה בעיקר בצחוק, כי כשיש בית ספר לבנות זה הגיוני (כמו סטארלייט וכו') מה שכן התכוונתי, היה בכיוון של הבניית עולם- האם רק לבנות יש כח מאגי, ולכן המוכשרות שבהן מתאספות בבתי ספר, או שגם לבנים עש (האמת מרגיש לי שרק לבנות יש כח ויש לזה הסבר איכשהו). ושוב זה משהו שאני מאמין שנדע או בהמשך או מהצד כפי שאמרת.
    תודה על התגובה ^^

    0
    0
    • אני חושבת שזה כבר נאמר בבירור שרק לבנות יש את הכוח להלחם בהיוג'. די בטוחה שרירי הסבירה את זה באקספוזיציה שהיא קריינה בפרק 1, ובפרק הזה קאדה אמרה איך המבוגרים מפצים על זה שהם גורמים לבנות להלחם וכו' וכו'…

      1
      0
      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        זה סקרן אותי אז בדקתי את ההתחלה של הפרק הראשון ורירי לא אומרת ש*רק* בנות יכולות להילחם אלא שהן חייבות להילחם למרות שהן רק תלמידות בתיכון (לאו דווקא בנות) , וגם בפרק הזה השורה של קאדה יכולה להיות גם על גילן הצעיר ולא רק על המין…
        בכל מקרה בסדרות האלו זה בדר"כ שרק הבנות נלחמות כי סיבות ואילו בסדרות בנים תמיד נמצא טוםבוי נלחמת איתם.
        אישית לא מפריע לי שאין בנים, היה נחמד אילו היה הסבר טוב יותר מאשר "כי ככה זה" שכן אפילו לא טרחו לציין.

        0
        0
        • בהמשך למה שדיברנו פה, המשכנו בשרת דיסקורד של האתר
          ושם באמת ליה גילתה לנו עוד כמה דברים על העולם שלהן . וכמובן יש הסבר למה דווקא בנות.
          אני אשאיר את התשובה לליה אם היא תרצה לתת הסבר פה או בפוסט

          אבל רק אומר שזה נכון שיש מוטיב אצל הסדרות האלו וזה פשוט הסגנון, היוצר פשוט צריך להביא סיבה למה ילדות בגיל בית ספר נלחמות עם נשקים הזויים במקום לעשות דברים נורמאלים אז הוא משתדל להיות יצירתי והגיוני איכשהו.
          בכל מקרה העיקר של הסדרה זה העלילה, לכן לי אישית לא באמת מפריע המסביב (שהוא בונוס נחמד בשבילי) שהוא לא ברור או טיפה לא הגיוני.

          0
          0
        • לא נכנסים לזה בכלל בסדרה, אבל התשובה הפשוטה היא שבנות צעירות נמצאו כמשתמשות האופטימליות בצ'ארמים, שזה הנשק היחיד שיכול להלחם בהיוג'.
          אין פירוט על זה, אבל מהניסוח אפשר להבין שניסו לתת גם לכל האחרים (בנים, בנות, בכל הגילאים) לנסות להלחם עם צ'ארמים, ורק בנות בטווח גילאים מסוים נמצאו טובות מספיק כדי לעשות את העבודה.
          אלו פרטים שאספתי מספרי מידע חיצוניים. כמו שאמרתי בתגובתי הראשונה לאביב, העולם עשיר מאוד והסדרה היא בקושי קצה המזלג שלו.

          2
          0
  4. פרק נהדר 🙂
    אני מסכימה שעדיין אפשר לזהות את האנימציה של סטודיו שאפט, גם בסגנון של האקדמיה (המראה המפואר והמפורט והרבה חלונות וטרינה), ויש הרבה קומפוזיציות כזה עם הרקע הבהיר והדמויות ניראות כמו צללים. ורואים את זה דווקא בקטעים היותר חשובים בעלילה. אני מחכה כבר לסאקוגה שתיהיה בשיא העלילה ולראות את סטודיו שאפט במלואו.
    ההתפחות בין רירי ליויו קצת מובנת מאלייה (אישית הבנתי מיד שהיא הסכימה לזה רק כדי להוכיח לה כמה זה טעות), אבל מעניין איך זה ימשיך. אם רירי תתעלה ודווקא תוכיח ליויו שהיא טועה (מה שצפוי וקורה בלי סוף) או שזה יכול להתפתח לכיוון יותר אפל כמו מאדוקה, ורירי תכיר את כל ההשלכות של התפקיד, מה שללא ספק יהיה יותר מעניין. לבנתיים רואים שהסדרה מתחמקת מקיטשיות ככל שניתן אז אני יותר מצפה להתפתחות השנייה.
    וכן השירים כל כך מושלמים! יוטיוב כל הזמן מציע לי אותם מחדש ואני לא מסוגלת לא להיכנס ולשמוע.
    וכמובן תודה על הפרק והתרגום.

    2
    0
    • בבקשה, שמחה שנהנת!!!
      אני מסכימה שרואים את שאפט גם בחלקים הרציניים אבל אישית הקטעים הצבעוניים והמיוחדים יותר מקושרים בראש שלי לשאפט מאשר קטעי סאקוגה או פרטים יפים, למרות שגם הם ללא ספק שאפטיים~
      ואכן, השירים מושלמים… זה פשוט… עובדה שאי אפשר להכחיש חח.

      2
      0
  5. ההצללה והצביעה של הבחורה שיויו מדברת איה בפרק הזה גורמים לי לחשוב שהיא או רוח או הזיה של יויו שנוצרה בעקבות האירוע שקרה לה.
    קשה לחכות לפרקים הבאים לראות מה יהיה איתה.
    ושיזו נשמעת מעניינת מהתיאור של רירי מה שגורם לי לחשוד שבקושי נראה אותה, חבל יש לה עיצוב חמוד, מצד שני שיער ארוך ושחור קיים גם ליויו וגם למיו ולהכניס עוד דמות עם צבעים דומים יכול לגרום לבלבול.

    1
    0
    • חח סוף סוף מישהו הזכיר אותה! (את זאת שיויו מדברת איתה בסוף. האמת אני העלתי אותה היום בדיסקורד אבל לא זרמו לשיחה עליה לול)
      לגבי שיזו, רואים אותה עוד כמה פעמים פה ושם, אבל כן כמו שניחשת לצערי אין לה תפקיד משמעותי…

      1
      0
  6. ואו סדרה הזאת מתחילה להיות מעניינת .. תודה על הפרק חיכיתי כלכך לפרוייקט חדש

    1
    0
  7. תודה רבה על הפרק! הוא היה ממש מקסים, גם בלי האקשן^
    השירים ממש נחמדים, והטייפ של הקריוקי מדהים!0:
    ממש מעניין לגלות עוד בנוגע לעולם של הליליות, ובנוגע לצ’ארמים, מקווה (וכנראה שזה יקרה?) שירחיבו עוד בהמשך~
    ושיזו נראית דמות מקסימה, אני מצפה לראות ממנה עוד(:
    וכנל לגבי האחת שהייתה במגמת הנשקים! מויו, אם אני לא טועה בשם שלה, היא מסקרנת אותי משום מה>:

    4
    0
    • בבקשה, שמחה שנהת!
      לא יכולה להבטיח הרבה לגבי שיזו, אבל את מויו בהחלט תראי עוד הרבה ^^

      1
      0
  8. תודה על התרגום, רציתי לדעת איזה אנימות דומות לזאת אתם ממליצים?

    0
    0
    • תלוי איך אתה מגדיר "דומות לזאת".
      קאסט נשי בעולם פנטזי עם הרבה אקשן? תצטרך להיות יותר ממוקד אם אתה רוצה תשובה טובה.

      ובבקשה.

      0
      0
  9. תודה על הפרק!

    למרות שבפרק הזה היה פחות אקשן מהפרק הקודם ויותר התמקדו בהסבר על העולם זה היה ממש נחמד ומעניין D:
    אני מקווה שימשיכו להרחיב על העולם, הנשקים וכו'. ושאולי גם יספרו איך היוג' נוצרו~
    גם הקטעים המצחיקים שהיו היו נחמדיםhttps://i.imgur.com/tgQSiH5.gif

    הציורים במעברים ובסוף הפרק ממש חמודים!
    מעניין מה גרם ליויו להשתנות ובכללי איך המסע והקשר שלה עם רירי ימשיך

    ומה שכתבת בפוסט לגבי אחת הזמרות בשיר סיקרן אותי חח
    האמת שלא הכרתי את שאפט, אבל הסדרה גרמה לי לקבל מהם רושם טוב

    2
    0
    • בבקשה, שמחה שנהנת!
      מבטיחה לספר את הפרט המשעשע כשהוא יהיה רלוונטי (זה בנוגע לשיר פתיחה אגב, לא לשיר סיום. את השיר סיום שרות כל 9 הבנות הראשיות~)
      ויש עוד לא מעט התעסקות בעולם וגם קצת דיונים פילוסופים בנוגע אליו, אז יש למה לצפות 😉

      1
      0
  10. תודה רבה
    ^_^

    0
    0
  11. וואו איזה פרק מהמם!
    מאד נהנתי לצפות, אהבתי ממש את החלקים הקומיים וצחקתי כמה פעמים XD זה היה פשוט מעולה~
    מעניין לגלות עוד על העולם שבו הן חיות, להבין איך הצ'ארם עובד וכד'
    ממש מקווה שנדע בקרוב למה יויו החליפה את הצ'ארם שלה, ובכללי היא דמות מאד מסקרנת אז באלי לגלות עליה יותר דברים 3:
    כשרירי פנתה אל יויו וביקשה ממנה לקשור איתה שבועת שוצאנגל תהייתי מה יקרה אבל חשבתי שהיא תסרב וזה היה נראה קצת מוזר ותמוה שהיא הסכימה די בקלות, זה יצר רושם שהיא עוברת תהליך מהיר מדי כי הרי מקודם היא התעלמה מרירי כשהיא הודתה לה על אתמול, ועכשיו בכזאת קלות את מסכימה?
    אבל אז הגיע הקטע בסוף וזה היה פשוט וואוווו
    מחכה לראות מה יהיה בהמשך~
    מאד נהנתי לצפות, תודה רבה ♥

    1
    0
    • יש לסדרה בהחלט חלקים משעשעים פה וזה, זה כיף בין כל הרצינות והעולם הדכאוני חח
      וכן הסוף בהחלט נעשה בצורה חכמה, כפי שאפשר לראות בערך בכל תגובה על הפוסט הזה חח
      בבקשה 3>

      1
      0
      • הקטעים המשעשעים פשוט מעולים D:
        אני אוהבת שמשלבים תוך כדי גם קטעים כאלו~
        קראתי את שאר התגובות אחרי שהגבתי וזה שיעשע אותי חח
        הגיוני שכולם יגיבו על זה XD

        1
        0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*