עדכונים

דיג'ימון הרפתקה 02, פרק 29

וואו.
למרות שלא חגגנו יומולדת רשמית, אתם חייבים להודות שזה בהחלט היה שבוע מלא בהוצאות XD
אז, עוד פרק של דיג'ימון, חם מהתנור, ישר בשבילכם (:
אולי גם תשמחו לדעת שאפילו התחלנו לעבוד כבר על העונה השלישית! כן כן! X3
אז תהנו, ואל תשכחו לשתף~

איזה כיף לראות את מיאקו מאושרת, נכון? D:

 

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

4 תגובות

  1. ווואווו ממש תודה!!!
    את ממש מפציצה השבוע~^^
    ושוב פעם ממש תודה!!!!!

    0
    0
  2. ווא אדיר!!
    יאי ^-^

    0
    0
  3. D:
    עוד דיג'ימון!!!!
    השקעת השבוע אה ליה 🙂

    0
    0
  4. ואואואואו אני שמח מאוד לדעת שהתחלתם לעבוד על העונה השלישית וכל מה שיש לי לומר לכם זה שאתם תותחים ואני נהנה מאוד מהצפייה שוב בדיגימון תודה רבה לכם

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*