שלום לכולם~
הגענו ליום חמישי, מה שאומר פרק נוסף של דיג'ימון~
החבורה שלנו נאלצה להתפצל כדי לבדוק מה הדרך הכי טובה להגיע ליעדם, ובפרק הזה נראה בעיקר את הצד של יאמאטו, סורה וג'ו. כמובן שהמסע שלהם לא ילך חלק, והפרק מציג לנו את המכשול הראשון.
אז תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט בסיום ההורדה!
ליה~
כמו כן, בנוגע לפוסט על יפן –
תודה רבה לכולם על ההתעניינות, החלטתי לכתוב את הפוסט. צפו לראות אותו בחדר של קירינו בימים הקרובים.
תודה אלופה, מחכים לשמוע איך היה ביפן 🙂
בבקשה~
איזה יופי שיאמאטו נפתח יותר לחבורה!
רמת המושלם של גארורומון נראית מאוד באדאס, קצת הצחיק אותי שיש לו צלקות בעיצוב הזה אבל זה עובד XD
סורה מקסימה כל כך 3>
הדיג'ימונים מהמערה ממש חמודים, מעניין אם נפגוש אותם בהמשך, ובכלל את כל העניין של ההתנגדות שהם דיברו עליו.
מימי חמודה, נראה שהולך להיות מעניין איתה בפרק הבא, מצפה לזה 3>
תודה רבה על הפרק! נהניתי מאוד 3>
בבקשה!
ולול כן על וורגארורומון ממש מרגישים שנתנו לו עיצוב של BAD BOY בשנות ה-2000 המוקדמות למאו
וסורה לגמרי קסם ♥
שמחה שנהנית ^~^
תודה רבה!
נראה שגם באפדיטציה הזאת אור הזרקורים מופנה בעיקר אל טאיצ'י ויאמאטו, רואים את זה אפילו בשירי הפתיחה והסיום ובאפקטים כשהדיג'ימונים שלהם מתפתחים. שמח ששמרו על הדיבוב המקורי של הדיג'ימונים ולמרות שהמדבבים של הילדים הנבחרים שונים מהמקור הם עושים עבודה לא רעה בכלל ( המדבבת של טאיצ'י עושה גם את בורוטו 🙂 ) כיף גם לשמוע את הקריינות של מאסאקו נוזאווה (גוקו, גילמון) והפסקול גם טוב אבל הקול של קוג'י וואדה המנוח מזה חסר לי הוא אחד הסמלים של דיג'ימון וביצע את השירים של כל העונות, יהי זכרו ברוך.
בסך הכל אני מאוד מאוד נהנה מהסדרה עד עכשיו היא הפתיעה אותי לטובה בכך שעשתה כבוד למותג הזה שנקרא דיג'ימון והכל בזכותך ליה ^~^
מניח שחפרתי מספיק >_<
מחכים לפינה של קירינו!
שמחה שאתה נהנה למרות כל השינויים!
אני לא כזה אוהבת שטאיצ'י ויאמאטו מקבלים את כל הפוקוס, אבל זה גם משהו שלא אהבתי במקור אז כאילו… חבל שהם לא שיפרו אבל כן, זה לא שהם עשו יותר גרוע.
אני גם מתגעגעת לקוג'י אבל אני חייבת להודות שהשירי אינסרט (בזמן ההתפתחויות) בעונה הזו פצצתיים. הרבה יותר משל נגיד אפמון וגוסט סטורי (שתי עונות שגם יצאו לאחר מותו).
ובבקשה (: