דיג'ימון הרפתקה: (2020), פרק 3

שלום לכולם~
יום שני הגיע, ואיתו הפרק הראשון שלנו של דיג'ימון להשבוע. הREHASH של הסרט "משחק המלחמה שלנו" (שנעשה רק בשביל פאנסרוויס אם תשאלו אותי) סוף סוף מסתיים, וזה הזמן להתחיל את הסיפור האמיתי של הריבוט~
אולי יש מעריצים שנהנו מהפאנסרוויס הזה, אבל אני בהחלט לא ביניהם כי באתי לצפות בסיפור חדש. כשהעונה רק יצאה, באמת התבאסתי משלושת הפרקים האלה, אבל מהפרק הבא הסיפור מתחיל באמת ומאז זה השתפר לפי דעתי האישית.
אם נהנתם מהפאנסרוויס, MORE POWER TO YOU, אבל אני מקווה שזה לא אומר שלא תאהבו את השאר (שזה לצערי מה ששמתי מהרבה אנשים…).
אז תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט בסיום ההורדה.
ליה~

Torrent | Drive

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

4 תגובות

  1. תודה רבה על הפרק!
    חחח זה היה נחמד, בהתחלה חשבתי על השאלה הזאת של "למה לארה"ב יש נשק גרעיני שמכוון לטוקיו", כי מנקודת מבט של יחסים בינלאומיים גילוי כזה יכול לשנות את העולם פשוט… הנחתי שיתעלמו מהקטע הזה, אבל מסתבר שכן מתייחסים לזה… מעניין.
    באמת שמים לב שמעכשיו מתחיל להיות סיפור של ממש, מצפה להמשך!

    1
    0
  2. היה פרק נחמד, וסוף סוף העלילה התחילה. נהנתי בסך הכול מהפרק, למרות שהיה רגע שקצת התבלבתי מהזכרון שלי של הסדרה המקורית (שדרך אגב כבר הורדתי את החצי הראשון שלה ובקרוב אני אצפה שוב).

    *אזהרת ספויילרים*
    .
    .
    .
    הרגע שהמחנה נגמר והם לא עברו לדיגיטלי היה משונה, כי ממש זכרתי שזה מה שקרה במקור וחשבתי שזה מה שיקרה גם הפעם. היה נחמד לראות שהם מצאו דרך אחרת לבצע את המעבר, ושזה נעשה בצורה טובה ולא מאולצת.

    1
    0
    • כן אני שמחה שהם לא עשו העתק הדבק לרגעי שיא אייקונים מהמקור ופשוט הלכו על סיפור חדש. זה מה שצריך לעשות עם ריבוטים לתכנים מקוריים לדעתי~
      תהנה מהריווץ' לעונה המקורית!

      1
      0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*