הייקיו!! אל הפסגה, פרק 25 (הסוף)

שלום לכולם ושבוע טוב~
אחרי חצי שנה, סוף סוף הגענו לסוף המיוחל של עונה 4 של הייקיו. מילים נוספות יאמרו לאחר הקישורים.
הקישור לטורנט, כמו בכל סוף פרוייקט, הוא באץ' לכל פרקי העונה. אם אתם רוצים רק את הפרק האחרון, סמנו בטורנט רק אותו. כמובן שאני אשמח אם תורידו הכל ותעזרו לשתף.
תהנו~

 

Torrent | Drive

לא אמרתי שום דבר לפני הקישורים הפעם כי אני באמת חושבת שבכללי לא יהיה לי הרבה מה לומר, ועדיף לשמור הכל לפה.
זו הייתה תקופת שחרור פרוייקט יחסית ארוכה. בדרך כלל הסדרות שאנחנו מתרגמים באתר קצרות יותר, אבל גם העונה הזו כמובן לא הייתה מהדברים הכי ארוכים שתרגמנו אי פעם. בכל אופן, משום שחיכיתי לבלו ריי, כל האנשים שרק רוצים אותיות בעברית בלמטה של המסך כבר מזמן צפו בעונה הזו, וזה השאיר רק את האנשים שבאמת רוצים להבין מה הולך באנימה לצפות בה כאן יחד איתי, ומהם אין הרבה. אז יכול להיות שזה יראה כמו אחד הפרוייקטים הלא פופולריים, שכמעט אף אחד לא צפה בו. אבל אין מה לעשות, ככה זה כשלא מתפשרים על איכות. אני לא יכולה לתאר בפניכם כמה ההבדל בין הבלו ריי לשידור בטלוויזיה שונה. כשצפיתי בעונה הזו שהיא יצאה, כל שבוע בערך סבלתי מכמה מכוערים היו הפרקים בעיניי, והיה לי כל כך עצוב שלזה סדרה שאני אוהבת הדרדרה. בבלוריי אמנם לא תיקנו הכל לרמה של העונות הקודמות, אבל כן תיקנו מספיק כדי שזה הרבההההה פחות יפריע לי. ורק ככה צריך לצפות בעונה הזו לדעתי.
על התוכן של העונה אין לי יותר מדי מה להגיד יותר ממה שכבר אמרתי במהלך השחרורים עצמם, אני מניחה. החסירו פה ושם פרטים שהיו במנגה, אבל זה לא היה יותר מדי נורא. מה שכן הולך להיות נורא זה כמובן העובדה שאנחנו הולכים לקבל סרטים במקום עונות כדי לסגור את הסיפור… לא יודעת מי החליט את זה או למה אנשים חושבים שזה יהיה טוב… אבל כן, אני מתכוננת כבר לראות את שאר הסיפור הנהדר של הייקיו נשחט בידי זה שבמקום לתת לו את הזמן הראוי הם נותנים לו שני סרטים. אולי אם הם יהיו כישלון מסחרי אנשים שם יבינו שזו לא הדרך לעשות דברים, אבל אני בספק שזה יקרה.
אה, נזכרתי בעוד משהו שאולי יהיה נחמד לציין. בסוף הפרק הזה מתנגן לו הפתיח הראשון של הסדרה, ומאחר שאף פעם לא תרגמתי את העונה הראשונה הייתי צריכה לתרגם אותו מאפס כמובן. זה היה נחמד, לתת לשיר האייקוני תרגום ופירוש כפי שאני מבינה אותו… כמובן שזו הייתה הגרסא המלאה גם ולא הקצרה רק, שזה גם היה נחמד.
וזהו, נראה לי. למי שכן צפה איתנו פה, תודה רבה לכם על הליווי ושיתוף המחשבות, היה לי נחמד מאוד לקרוא.
הסדרה הבאה שתתחיל לצאת באתר היא החידוש לדיג'ימון הרפתקה, ויש הרבה מה להגיד בנושא, אבל זה כבר יהיה שם. נתראה~
ליה.

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

18 תגובות

  1. תודה רבה על הפרק ועל התרגום המושקע כמו תמיד, ליה. גם אני צפיתי בעונה הזו תוך כדי השידור שלה ואני חושב שתיארת את הסבל בצורה ממש טובה חחחח. זה פשוט הזוי כמה הכוריאוגרפיה, אלמנט שהיה כל כך דןמיננטי ב3 העונות הקודמות הדרדרה. הליינאפ של הדמויות היה מכוער מבחינת האנימציהת לא אהבתי להסתכל על הדמויות הצדדיות בכלל, והמשכתי לקוות שיקרה איזה נס והעונה תקבל רימייק שיכלול את הבמאים והאנימטורים הקודמים וזה כנראה לא יקרה בחיים. זה ממש כואב לי. מה שעוד יותר כואב לי זה ששאר הסיפור הולך להידחס לשני סרטים שלא יעשו צדק למנגה. זה לא הוגן, וזה גם מטומטם. אבל אנחנו לא ממש יכולים לעשות כלום בנוגע לזה. אני ממש ציפיתי לעונה חמש – לאיזשהו שביב של תקווה שבה העונה הבאה תהיה מעודנת ותזכיר את היופי של הסדרה בשלבים המוקדמים, אבל זה פשוט לא הולך לקרות. אוףףףף. הלכתי להדליק את הפרק. התגעגעתי לאטסומו!

    2
    0
  2. תודה רבה לך על ההשקעה המטורפת !
    זה לא מובן מאליו.
    סדרה מהממת ותרגום מושקע מאוד.
    תודה רבה לך!

    0
    0
  3. תודה רבה על ההשקעה המטורפת ! על הדרך רציתי לשאול מתי תתורגם עונה 2 של לאב לייב סופרסטאר עם לילה והבנות 🙂 ושוב תודה רבה על ההשקעה

    0
    0
  4. הפרק הזה עשה לי חשק לצפות שוב בעונות הישנות של הייקיו. אני מתגעגעת לאנימציה הקודמת והסרטונים הקצרים בסוף הזכירו לי אותה אז עכשיו אני מתגעגעת אפילו יותר 🙁
    כן, הפרק. אוקי, קצת חבל לי שלא הייתה סצנת ארוחה (קיבלנו מקלחת במקום שזה… כן. בסדר.) אבל היו רגעים אחרים שפיצו על היעדרה~
    תמיד אוהבת שהפרקים האחרונים באנימה הזו הם מעין סיכום כללי, אבל ספציפי, של מה שהיה עד עכשיו. לא מראים הכול, אבל האווירה היא אווירה של סוף וסגירה שמשאירה טעם של עוד.
    לא ידעתי שההמשכים עומדים לצאת כסרטים. הא, מאכזב למדי. דווקא מול נקומה? הם עושים את זה בכוונה?
    בכל מקרה, הילדה הג'ינג'ית מוכרת ואני לא זוכרת מאיפה, כמובן.
    פלוס אני יודעת שזה קרה בפרק הקודם אבל אני רוצה לציין את זה פה – הינאטה אמנם אמור לתפקד בתור האחד שלא באמת יודע מה הוא עושה (לפחות בהתחלה זה תפקידו) אז אני שמחה שככל שהסיפור מתקדם הוא מתחיל להבין יותר ויותר מה הוא עושה. או כמו שטסוקי אמר – נכנס עמוק יותר להתמכרות למשחק, אבל הפעם עם מחשבה שהיא מעבר ללקפוץ ביד מושטת.

    תודה רבה לך על ההשקעה!
    תמיד כיף לצפות בתרגומים שלך~

    1
    0
    • בבקשה! שמחה שנהנית. וגם אני לגמרי מעדיפה סצנת אוכל מאשר סצנת מקלחת למאו.
      הילדה הג'ינג'ית היא אחות של טורה מנקומה כמובן. ראינו אותה באובה של אדמה נגד אוויר (משחקי הגמר של מחוז טוקיו). הסצנה בסוף כמובן נועדה לעורר גם את היריבות המתקרבת בין ה"מעודדים" של כל קבוצה (קאראסונו ונקומה).

      0
      0
  5. כעת עונה 4 הסתיימה, אהבתי אותה הרבה מעבר למה שציפיתי, לא הייתה לי כל כך תחושה שהאנימציה ירדה אז נוריד את זה מהמשוואה, אני כן חושב שסגנון האיור קצת ירד ברמה [אולי כי צפיתי בבלו ריי לול, אבל היה שווה את זה]
    אין ספק שזו העונה אולי השנייה שהכי נהנתי ממנה מהייקיו אבל היא פשוט הייתה פסיכית, גם קיבלנו פרקים מנקומה שאני כל כך אוהב גם קיבלנו שיפור לא רע אצל חלק משחקני הקבוצה כמו הינאטה שכמעט וצדקתי לגבי הפיתוח יכולות שלו, אבל הייתי צריך לדעת את זה, יש הרבה יותר סממנים במשחקים האחרים של הינאטה מתחיל לקבל מאשר חוסם, אם כי החסימה שלו ושל קאגיאמה יכולה להיות הניצוץ לכך שהוא בקרוב יתחיל לחסום לעיתים קרובות יותר, ההיתרונות של הייקיו התבלטו עבורי אפילו יותר ונזכרתי כמה הייקיו טובה בלתת לכל דמות המשנה אפילו לא הכי משמעותית את הבמה הראויה, אה והמתח חזק כתמיד ואולי אפילו יותר מהעונות הקודמות האנדרנלין זרם לי בגוף, אין ספק שהייקיו נכנסת לטופ 10 שלי , תודה רבה על התרגום הנפלא

    1
    0
    • בבקשה, שמחה שנהנית
      וכן אני בהחלט חושבת שזה בזכות העובדה שצפית בבלוריי חח. מוזמן לחזור לפוסט של הפרק הראשון, שמתי שם תמונות שמשוות בין הבלוריי לטלוויזיה בכמה מהקטעים הממש מכוערים.
      ואני מסכימה, אין ספק שבעונה הזו הינאטה התפתח כנראה יותר משאר העונות ביחד… וזאת בלי להזניח דמויות אחרות. אין ספק שהייקיו מאוד מוצלחת בזה~

      0
      0
  6. תודה רבה
    ^_^

    0
    0
  7. תודה על התרגום לא משנה כמה פעמים אני אראה זה יעניין אותי מחדש. אבל יש מצב והמשחק של נקומה נגד קראסאנו יצא

    0
    0
    • בבקשה!
      ההמשך לסדרה (בו יקרה המשחק של נקומה וקאראסונו) יצא בצורת סרט. הסרט הזה עוד לא יצא.

      0
      0
  8. היי תודה רבה על התרגום המדהים של האנימה אתם גם תתרגמו את הסרט במקרה?

    0
    0
  9. היי תודה רבה על התרגום המדהים של האנימה אתם גם תתרגמו את הסרט במקרה?

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*