לאב לייב! סופרסטאר!! פרק 4

שלום לכולם ושבוע טוב!
הגיע לו יום ראשון נוסף, וזה כמובן הזמן לפרק נוסף של סופרסטאר~
אז אחרי ההצלחה היחסית של קאנון וקוקו בפסטיבל, נראה שמצבן בבית ספר הרבה יותר טוב (גם אם האזוקי מתעקשת להמשיך להיות נגדן בלי סיבה קונקרטית). על כן זה הזמן שלנו להכיר את החברה האחרונה ממנה לא ראינו כמעט כלום בשלושת הפרקים הראשונים – סומירה – ולראות מה הסיפור מאחורי הצטרפותה הברורה לקבוצה (בכל זאת השירים מספיילרים הכל חח).
אז תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט בסיום ההורדה.
ליה~

Torrent | Drive

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

6 תגובות

  1. סומירה נסיכה שלי 3>
    חח הייתי בטוח שאת תקשרי את החשבון אינסטגרם של המקדש של סומירה כאן בפוסט, אז למי שמעוניין: https://www.instagram.com/onden_jinja/
    קאנון מנהיגה נהדרת! אני מאמין שהבנות בבית ספר בחרו בה בעיקר בגלל כל מה שעבר עליהן בפרקים הראשונים, בעוד סומירה היא חדשה, אבל רואים באמת שלקאנון אכפת מאוד מהקבוצה ומהבנות שרוצות להצטרף והיא ממש השקיעה רגש ומחשבה כדי להבין את סומירה, לגשת אליה בצורה הכי נכונה ולעזור לה להשיג את השאיפות שלה דרך הקבוצה, זה פשוט מקסים (:
    מאוד אהבתי את הסמליות של קאנון בסוף, כשהיא נותנת לסומירה את הקמיע שכבר יש לה – את לא צריכה לחכות לציידי כשרונות, "You got this!".
    תודה רבה על הפרק! מצפה לשבוע הבא 3>

    4
    0
    • בבקשה!
      וכן אני מסכימה שקאנון מנהיגה נהדרת… היא מוכנה לוותר על דברים אם זה אומר לעזור לאחרות, גם אם זה לא הדבר הכי נכון לעשות (לוותר על להיות במרכז למשל). איך שאנשים אחרים מרגישים יותר חשוב לה מנראות ודברים כאלה, ואני גם חושבת שזו הסיבה שהיא מעדיפה לתמוך מהצד מאשר להיות במרכז העניינים.
      וחח לא חשבתי לקשר את האינסטגרם… במקור חיפשתי את המקדש כי תהיתי אם זה המקדש הגדול שיש בהאראג'וקו (יש לי כמה סיפורים אישיים מעניינים על המקדש הזה חח), אבל הגיוני שהם בחרו מקדש יותר קטן ולא ידוע בשביל זה לול.

      3
      0
  2. יווווו…. הן ממש חמודות!!!!
    אהבתי אחך שיכנעו את סומירה להצטרף לקבוצה!!!
    תודה רבה ושבוע טוב ליה!!
    אני ממש מחכה להמשך כדי לראות איך הן יתפתחו עכשיו!!

    3
    0
  3. תודה רבה
    ^_^

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*