שלום לכולם ושבוע טוב~
יום ראשון נוסף הגיע אלינו ואיתו פרק נוסף של מדליסט. אינורי מגיעה אל התחרות הראשונה שלה אי פעם בהגרשה כללית של מוכנות, אבל משום מה נראה שדברים לא הולכים ללכת כפי שהיא וטסוקאסה תכננו.
תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט בסיום ההורדה~
ליה

AntyLicense Subs פאנסאב שחוצה בתי משפט
איזה פרק מהמם! 💖😭
נראה שיותר מהכל מה שחשוב כאן זה הדימוי העצמי של אינורי, ככל שהיא מבינה יותר טוב את עצמה ורואה את עצמה בצורה יותר חיובית – ככה היא מצליחה יותר.
ההופעה שלה בתחרות הייתה מהממת, גם מבחינת הקצב והעלייה במתח ובהפתעה וגם מבחינה וויזואלית, השקיעו ממש וזה נראה מושלם 💖
סוף סוף האחות הגיעה! היא חמודה ממש 💖
משעשע לחשוב על זה, כי אני לא רגיל לצפות בסדרות שהדמות הראשית בהן כל כך צעירה, היא הרי הלכה לישון בזמן הגיוני בשביל ילדה בת 10 וזה מובן מאליו שהיא לא הייתה ערה כשאחותה חזרה מחו"ל… לקח לי רגע להבין את זה XD
מה פער הגילאים ביניהן בדיוק? אני מבין שהאחות לומדת באוניברסיטה בקנדה… אבל זה יכול להיות גם תיכון האמת 🤔
סוף סוף האמא מקבלת את הבחירה של אינורי לגמרי, מקסים. קשה לחדור הגנות של אמא דואגת אני מניח 😂
אבל היא מקסימה לגמרי, כל הכבוד לה, זה באמת לא פשוט 💖
אני מניח שבלי גב חזק כמו של טוסקאסה זה לא בהכרח היה עובד… הבחור מגניב מדי 👍
היטומי מהממת כרגיל 💖
תודה רבה על הפרק! 💖
מצפה לשבוע הבא!
חח כן זה ממש עולם אחר אפשר לומר שצופים בסדרה יחסית ריאליסטית שהיא חלק מהחיים (ולא עכשיו פנטזיה או משהו בסגנון) עם דמות ראשית כל כך צעירה, זה מביא הרבה דברים שונים לסדרה
אני מסכימה, אחותה ממש חמודה 3> נראה לי שהיא בתיכון? האמת אני לא סגורה על זה. יש מצב שהיא גם באוניברסיטה באמת. בכל אופן גם במקרה השני הפער לא כזההה משמעותי? לפחות לדעתי חח
ובאמת כיף לראות שהאמא סוף סוף מקבלת את החלום של אינורי בלי שום תנאים!
בבקשה!
פרק מעולה <3
רמת הקושי עולה עם הלחץ מהתחרות אבל אינורי מפתיעה את כולם עם ביצוע מדהים של מהלך שהיא התאמנה עליו לגמרי לבד + ההחלטה שלה לגבי שיטת האימון בשבועות שלפני הייתה נכונה!!! ממש שמחתי איתם ועשיו בריווץ' אני אפילו שמח עוד יותר
הסדרה הזו נהדרת בהלראות איך מוטיבציה ורצינות ממי שקרובים אליך משפעים עלינו בצורה חיובית (אמא של אינורי סופסוף מקבלת את החלום שלה!)
תודה על הפרק!
זו בהחלט סדרה נהדרת למוטיבציה ^^
בבקשה!