החטא הראשון! פרוייקט חדש!

שלום לכולם!
היום אני כאן עם הפרק הראשון לפרוייקט החדש שלנו, שבעת חטאי המוות! כל מי שלא מכיר את האנימה, מוזמן לקרוא את הסיקור שלה בעמוד כאן.
אבל רגע, ליה, כבר תרגמו את האנימה הזאת!
אני מצפה שרוב התגובות יהיו כאלה. אז עוד לפני הפרק אתחיל מיד בלענות על תגובות כאלה, ואודיע מראש שלא אענה על שום תגובה כזאת יותר אף פעם.
דבר ראשון, לא אכפת לי אם קבוצה או מישהו אחר תרגמו משהו מסוים. אני מתרגמת סדרות שאני אוהבת, גם אם קבוצה אחת וגם אם אלף קבוצות כבר תרגמו אותן.
דבר שני, הקבוצה שתרגמה את האנימה הזאת עשה עבודה גרועה ביותר. אם התרגום שלה מספק אתכם, תהנו. מה שהם עשו לאנימה זה עוול ופשע, ולסדרה מדהימה כזאת מגיע טיפול הרבה יותר טוב.

יופי, עכשיו כשזה מאחורינו, נעבור לפרק!
אז בפרק הראשון אנחנו זוכים להכיר את שתי הדמויות הראשיות שלנו, מליאודס ואליזבת', כמו כן גם להבין קצת איך נראה העולם בו האנימה מתרחשת. כמובן שכיאה לאנימה שונן, כבר על הפרק הראשון יש לנו אקשן והוא משאיר אותנו עם המון המון טעם לעוד! כמו כן אציין שהפרקים יוצאים באיכות BD של 1080p!
עוד משהו שחשוב לציין – באנימה הזאת, אל תסגרו את הפרק אחרי השיר סיום! כמעט בכל פרק יש אחרי השיר עוד קטעים מאוד חשובים לעלילה! (בפרק הזה ספציפית השיר סיום הוא השיר פתיחה אבל הבנתם ת'קטע XD)
אז תהנו, ואל תשכחו לשתף~
כמו כן, אאחל לכולם צום מועיל וגמר חתימה טובה!
ליה.

Torrent | Docs

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

14 תגובות

  1. תודה חיכיתי הרבה לתחילת הפרויקט הזה!

    0
    0
  2. שיואו
    זו אנימה טובה
    ו..
    יש רק שישה בפוסטר><
    אמאל'ה
    איזה ספוילר ענקיXD
    אפילו ילד קטן יבין מה הולך כאן אחרי שראה את הפרק הראשוןXD
    נו טוב
    אני מחכה לראות מה הסיפור שהולך מאחורי זה..
    בהצלחה!

    0
    0
  3. אתם תתרגמו גם את ההמשך של הסדרה הראשונה?

    1
    0
  4. תודה רבה! (למרות שכבר ראיתי הכל)

    0
    0
  5. תודה רבה

    0
    0
  6. היי (: תודה על ההסבר ~ הייתי די מבולבלת כי באיזשהו פוסט אצלכם כתבתם שהוכרזה לזה עונה שנייה ולא הבנתי איזו עונה אתם מתרגמים XD תודה על התרגום ועל ההשקעה (:

    0
    0
  7. יודע שאני מגיב באיחור של 7 חודשים XD, לא רצתי להגיב לגופו של פרק ולא לגופה של סדרה (או פרויקט) , ולכן טרחתי לחפש את הפוסט הזה ^__^.

    אז ואוו לא יודע למה לקחת לי כל כך הרבה זמן למוצא זמן להתחיל לצפות בפרויקט, (ולמה כשאני מוצא זמן זה כשאני צרכיך לישון XD).

    מליאודס נראה בחור כל כך מגניב XD, האדישות שלו מצחיקה ^^, אבל הוא סוטה ואני לא מבין למה אליזבת לא מנתקת לו את הראש מהצוואר. הסדרה נראה משש כיפית המון תודה על התרגום (-:

    ~אל תדאג אני לא אציף את המערכת בתגובות אחרי שאצפה בכל פרק XD~

    תודה רבה על התרגום (–:

    0
    0
    • חח אתה מוזמן להציף בכיף!!! אני אוהבת לקרוא מה אנשים חושבים על הפרקים (:
      שמחה שאתה נהנה!

      0
      0
  8. כאן ב2021

    0
    0
  9. היי אשמח להתחיל את האנימה המליצו לי עליה אבל אני לא יכול להיכנס דרך גוגל דרייב כי אין לי גישה אשמח שתתנו לי גישה ואם אפשר להגיד לי איך אני יודע שקיבלתי גישה( אם יהיה אפשר להגיב לי פה על קבלת הגישה זה יהיה מעולה)

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*