חגיגות עשור לאלס~!!!

וואו. קצת קשה להאמין שזה אמיתי.
היום, ב-24 באפריל, לפני עשר שנים בדיוק, קמה קבוצת הפאנסאב AntyLicense Subs. הקבוצה בת עשר, ולדעתי זה דבר מדהים!!!
לפני שנעבור על החפירות המסורתיות, נתחיל עם ה"מתנות". טוב, אכן יש הרבה מתנות (10 פרקים!) אבל הכל זה מסדרה אחת – העונה השניה של הייקיו! יאי D:
אז כן, פרקים 16-25 יוצאים כאן היום, ובזה אנחנו חותמים (במהירות מירבית, יש לציין (; ) את פרוייקט העונה השניה. כן, אנחנו נתרגם את העונה השלישית. מתי? בקרוב. מתי בדיוק? ככל שתשאלו יותר ככה זה יתעכב, אז אני ממליצה לכם להיות קצת בסבלנות 3:
ההורדות של הפרקים מ-Openload ומ-Mega נמצאות כרגיל בעמוד הפרוייקט. ההורדה בטורנט היא באץ' לכל הפרקים (1-25), לכן מרגע זה אני הולכת להפסיק לשתף את הטורנט של פרקים 1-14 ואת הטורנט של פרק 15. כל מי שהוריד אותם ושיתף, מוזמנים לעבור להוריד את הטורנט החדש ולכוון אותו לאיפה ששאר הפרקים שהורדתם נמצאים, ככה שתוכלו להוריד רק את החדשים ולהמשיך לשתף ^~^
חפירת הפרוייקט המסורתית תגיע בהמשך הפוסט.

Torrent | Openload | Mega

לפני שאדבר, כמיטב המסורת, בואו נשמע קודם מה יש לשאר חברי הקבוצה להגיד! (:

וואו, יומולדת עשירי לאלס @@ וואטדפאק.
לפני עשר שנים עוד הייתי צוציק שמחטט באף (אוקיי אולי לא ליטרלי אבל הבנתם את הדימוי) ואפילו לא ראיתי אנימה, מה שאני עושה כבר מכיתה ו' ._.
איפה אתם הייתם לפני עשר שנים? תחשבו על זה רגע.
לפני עשר שנים ליה הייתה אחרי עבודה על כמה פרקים ופרסמה אותם לראשונה באתר הזה, שאז נראה שונה לגמרי והיה עם כתובת שונה (מישהו זוכר את הסיומת co.nr שהייתה לאתר פעם בכתובת אינטרנט?)
כבר מאז ליה מתרגמת פרקי אנימה ומפיצה אותם לקהל הרחב. בחינם. באיכות ובעצם מנגישה אנימות לקהל הישראלי. ומי כמוני יודע כמה תהפוכות היו בחיים של ליה בזמן הזה, אבל היא עדיין ממשיכה לעשות את מה שהיא אוהבת – פאנסאב, ועושה את זה על הצד הטוב ביותר. אם זה שלפני הגיוס שלה היינו רואים פרק כל יום, בגיוס שגם כשהיא הייתה חוזרת הביתה פעם בשבועיים-שלושה הייתה עושה פאנסאב, או היום שאתם מקבלים פרקים כל שבוע.
מבלי קשר ליום הולדת של אלס, אני חושב שזה ציון דרך עבור הפאנסאברית אולי הכי חשובה בארץ. אולי היא לא הייתה הראשונה, ואולי היא גם לא היחידה, אבל ביחס לכמות זמן שהיא פעילה ולאיכות ההוצאות שלה, אני בהחלט חושב שהתואר הזה מגיע לה.
אז תודה ליה. תודה לך על כל הפרקים שתרגמת, שהנגשת אותם גם לפז הקטן בכיתה ו' שראה את דיג'ימון מתורגם והתלהב סוף סוף שהוא יכול לצפות בפרקים של הסדרה הזו. ועל הדרך, למרות שלא כולם צריכים לקרוא את זה (אבל אתם תעשו את זה בכל זאת), תודה על כל השנים שליווית אותי. בין אם זה בחיי האישיים, או בפאנסאב.
ולמרות שהשנה אכן לא הייתי פעיל כל כך (בלשון המעטה), שכן אני חוזר הביתה פעם בשבועיים עכשיו, אני מבטיח לחזור. לא יודע להתחייב מתי, אבל זה יקרה. לעשות פאנסאב זה דבר שכיף לעשות. ועוד יותר מדהים לעשות אותו עם ליה.
מאחל לקבוצה, אבל קודם כל לליה, שהיא לגמרי הלב הפועם של הקבוצה, שיהיו לה עוד הרבה שנות עשיה. שתמשיך לעשות מה שהיא אוהבת, שתמשיך ללכת אחרי האמת שלה ומה שנכון לדעתה, גם אם זה לא מוצא חן בעיני אחרים. אני מאחל לקבוצה להמשיך לגדול ולפרוח, בין אם זה בחברי צוות או בכמות ההוצאות.
ובקיצור, בהצלחה בכל, ליה, אלס!

עשור??! 10 שנים שהקבוצה המדהימה הזאת קיימת ברשת ואני זכיתי להיות חלק ממנה כבר כשנתיים (:
גאה להיות בקבוצה הזאת ומקווה שאתם נהנים מהתוכן שאנחנו מוציאים!
מאחלת לנו עוד המון פרוייקטים מוצלחים ומהנים בכניסה לעשור חדש וכך הקהילה של הצופים באנימה רק תגדל ותוכר יותר בחברה הישראלית.
אוהבת אתכם חברים! המשיכו לעשות עבודה מעולה!

 

איך עברה לה שנה והקבוצה נכסה לעצמה עוד פרויקטים בתרגום איכותי. כי תרגום לעברית זו שליחות, זה חזון וזה חינוך. שליחות להביא לקהל את האנימות שאנחנו כל כך אוהבים. חזון שיהיה שפע של אנימות זמינות, ואולי ביום מן הימים גם תרגום רשמי איכותי, וחינוך שהנוער שלנו יראה סדרות איכותיות עם עומק ולא את הזבל של סדרות ריאליטי. הקבוצה עושה את זה כבר 10 שנים וזה מרשים!
השנה ליה הייתה בעיקר הפעילה. הפרויקט שאני עובד עליו התעכב כי תרגמתי אנימה אחרת, שגם אותה תרגמתי לאט. אבל אני עוד מעט מסיים לעבוד עליה ואז אני חוזר לעבוד על קיי און!, אז לכל מי שחסרה לו מנת מיו שבועית, בבקשה שלא יאבד תקווה ויחכה בסבלנות. זה יגיע!
שתהיה לנו עוד שנה מלאה בתרגומים, כי Tanoshii mono wa tanoshii!

אז יום הולדת לאלס? אז אני בין מתכונת לבגרות, מאחלת מזל טוב לאלס ושנמשיך להביא אנימות טובות לקהל הרחב 🙂

 

 

 

מה אאחל לאלס לכבוד יום הולדת 10?
זה לא שאני מי יודע כמה טוב בברכות…
לכתוב "מזל טוב"… לא בשבילי! חח
טוב, אז אני מאחל לאלס מזל טוב עד 120.
ומה עם הצוות המדהים? שתמשיכו להיות מדהימים כמו שאתם.
בהמון אהבה, ניצן~

וחזרנו אליי! יש! תודה רבה לכל חברי הצוות המדהימים שלי, שבלעדיהם החוויה שלי בקבוצה הזו הייתה שונה לגמרי ♥
כמו שכבר ציינתי בתחילת הפוסט, באמת קשה לי להאמין שבאמת עבר כל כך הרבה זמן מאז שהקמתי את הקבוצה. מאז שהייתי ילדה בכיתה ח' שנורא אהבה אנימה על בנות שעושות קנדו ורצתה כל כך שעוד אנשים יראו אותה אז היא החליטה לתרגם אותה.
האווטר שלי כאן, שמלווה אותי מהרגע שהאתר נפתח ועד היום, מזכיר לי ביום הזה איך הכל התחיל. הנושא באנימה IL, הביקורות החריפות שקיבלו בהתחלה (ואני מודה עליהן מאוד!), האתר מבוסס הHTML בלבד עם IFRAME באמצע, שהיה האתר של אלס במשך 3 שנים… כל הפרוייקטים שתרגמתי, כל אחד ואחד בתקופות שונות בחיי… באמבו בלייד, באקאנו, כל העונות של דיג'ימון, יונה, נאנאטסו ועוד רבים וטובים… כל זה קרה בעשר שנים. כמה הספקתי להשתנות בעשר השנים האלה, מחוץ לפאנסאב? התחלתי בתור ילדה בכיתה ח'. היום אני אישה צעירה, אחרי צבא, סטודנטית.
האם חשבתי שאי פעם אפסיק? האמת, שלא. האם העובדה שהיו תקופות שהייתי לבד בקבוצה ייאשו אותי? נופ, אולי אפילו להפך, זה רק דרבן אותי להתמקצע בכל ענף וענף בפאנסאב.
אח, פאנסאב. הדבר שהוא באמת ובתמים התחביב שאני הכי נהנת ממנו. לא רואה את עצמי מפסיקה בחיים. יהיה עומס בעתיד? גם עכשיו יש לי עומס. גם כשהייתי בצבא הייתי חוזרת פעם בשלושה שבועות הביתה, ועדיין עשיתי פאנסאב. אני חושבת שפרק הזמן הזה של עשר שנים ביחס לכמות ההוצאות שלנו באמת מוכיח מעל הכל שאני ופאנסאב זה לנצח, שזה לא משהו שאני אוותר עליו כל עוד זה תלוי בי. והקבוצה הזו, אלס, היא הבייבי שלי, וגם עליה בחיים לא אוותר. גם אם לא מכירים אותנו, גם אם אף אחד לא יודע איך להגיד ולכתוב את השם האמיתי שלנו (זה אנטילייסנס סאבס, לא כזה מסובך), גם אם צופים ימשיכו להיות כפויי טובה, שום דבר מזה לא יהרוס לי – כי פאנסאב אני עושה בראש ובראשונה בשביל עצמי. בשביל שאני אוכל לחזור להיות עוד עם האנימה והדמויות שאני אוהבת, שאני אוכל לצפות בסדרות שוב עם תרגום נהדר שקולע בדיוק לטעם שלי (איזה קטע, כי אני הכנתי אותו! חח). על הדרך עוד אנשים זוכים לצפות באנימה שאני אוהבת כי תרגמתי אותה? זה רק בונוס מבחינתי. ואני חושבת שבזאת אחתום את החפירה ההזויה הזו, ואעבור לדבר קצת על האנימה שסיימנו היום – העונה השניה של הייקיו.
מי שזוכר (כי אני די בטוחה שהזכרתי את זה כמה פעמים בתקופה), כשהייתי בחטיבה-תיכון שיחקתי כדורעף בנבחרת הבית ספרית שלי. וול, לא היינו איזה משהו מיוחד ולא התאמנו כזה הרבה (בכל זאת בית ספר די עלוב בפריפריה), אבל כדורעף נכנס חזק ללב שלי. וכך, כשיצאה אנימה על כדורעף, לא יכולתי שלא לצפות בה (כמובן שהכוונה להייקיו! חח). הבעיה הייתה – שלא היה פאנסאב (אנגלי) לאנימה המדהימה הזו! רק תרגום רשמי ומכוער ומגעיל. הייתה קבוצה אחת שתרגמה כמה פרקים בודדים, ואז הפסיקה. לאחר כמה זמן, גיליתי שקבוצה ישראלית בשם יוקיאוג'י תרגמה את העונה הראשונה. החלטתי לתת להם צ'אנס, ולא התאכזבתי. התרגום היה מעולה, והאנימה מעולה לא פחות. משם, אני והייקיו זה סיפור אהבה. לשמחתי לשתי העונות האחרות כבר היה פאנסאב, ואני החלטתי שזו אנימה שאני חייבת לתרגם (במיוחד אחרי שראיתי, לצערי, שיוקי החליטו לחדול מהעבודה המעולה שלהם על הסדרה). העבודה על הפרוייקט, תאמינו או לא, התחילה לא מזמן בכלל. ובכל זאת, הנה אנחנו כאן, עם 25 פרקים מאחורינו. פרקים שהשקעתי בהם את הנשמה בכל פרק ופרק. כמו כן, חייבת לציין שאני מאוד גאה בלוגואים שעשיתי להם ^^
אל דאגה, גם העונה השלישית תגיע בקרוב. אני מבטיחה. עד אז, אני מקווה שאתם וגם אני נמשיך להנות מעוד הרבה שנים של עבודת פאנסאב איכותית, עם אנימות טובות ונהדרות! D:

ולבסוף, מי שמעניין אותו, קצת סטטיסטיקות:

סטטיסטיקות
הוצאות:
מספר הוצאות סה"כ: 656
מתוכם סרטים: 14
מספר *סדרות* מושלמות: 26

חברי צוות:
מספר האנשים שלקחו חלק בקבוצה עד היום: 27
מספר חברי צוות נוכחי: 7 (6)

אתר (ממאי 2012):
מספר פוסטים: 456
מספר תגובות: 6740
מספר כניסות ממוצע ביום: ~200

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

66 תגובות

  1. הרבה מזל טוב לאחת מקבוצות הפאנסאב שעושות את ישראל כבר מזה 10 שנים!

    0
    0
  2. מדהים שאתם ממשכיים כל הזמן(:

    לפני עשר שנים הייתי בן 3 אבל אני מניח שאתם ממש השקעתם.מזל טוב!

    0
    0
  3. מזל טוב!
    שתזכו (שנזכה) ל-120 שנות פאנסאב שמחות!

    0
    0
  4. וואו, מזל טוב! 10 שנים זה המון, והספקתם בהן המון. הצבתם סטנדרט איכות מסויים לפאנסאב הישראלי, והוצאתם המון אנימה מעולים עם תרגום איכותי ומעולה. שוב מזל טוב, ותודה על 10 הפרקים המעולים שהוצאתם כל-כך מהר, תודה על כל מה שעשיתם גם בכללי, ונקווה שנוכל לחגוג לכם גם בשנים הבאות~

    0
    0
  5. מזל טוב! אתם קבוצה מדהימה. לעבור 10 שנים, זה משהו בלתי נתפס.

    עם כמה שהתרגומים שלכם מדהימים, כך גם חברי הצוות. להשקיע מזמנכם כמות כזאת ענקית של זמן ומאמץ זה משהו שלא כל אחד יכל לעשות.
    אני רוצה לומר לכם תודה רבה על כל המאמץ שלכם ושתמשיכו כך.

    לא רק שאתם מפרסמים לנו הוצאות איכותיות ביותר, אתם גם עוזרים לכל הפנסאבים ההישראלים

    0
    0
  6. פשששי 10 שנים!!! האמת שגיליתי את האתר הזה ממש במקרה לפני שנתיים בערך כשחיפשתי תרגום לאנימה "כוכב הישרדות" (אולי אתם מכירים אבל קשה לי להאמין חח). החיפושים ארכו די הרבה זמן (הרבה לפני שמצאתי את האתר הזה) ונורא רציתי לתרגם אותה או לפחות לצפות בה שוב ולא מצאתי אפילו צפיה ישירה או הורדה נורמלית. ואז יום אחד, לא יודע איך, פתאום מופיע לי בתוצאות חיפוש בגוגל "כוכב הישרדות ALS" (או משהו בסגנון אני לא זוכר) ואני כזה חושב לעצמי "מה ALS קשור עכשיו?!" "זאת מחלה בכלל לא?" אז נכנסתי ופתאום אני רואה את שתרגמו את הסדרה, ולא פרק-שניים אלא כולה כבר הייתה מתורגמת (52 פרקים היא כוללת כן?) כמה מאושר הייתי באותו יום. בכל הקשור לנוסטלגיה יש לי חולשה, זה פשוט הוציא אותי מהדאון שהייתי בו במשך הרבה זמן.
    בגדול מה שאני רוצה להגיד זה, תודה רבה על כל האנימות שתירגמתם, מתרגמים ותתרגמו בעתיד. ממש כיף לראות קבוצה כזאת שחיה ובועטת ולא מזלזלת בצופים או באנימות שבוחרים לתרגם. ושגם אם אנימה מסוימת היא לא בדיוק הטעם שלכם, לפחות מסיימים אותה ולא נוטשים.
    אשפר לומר שבזכות הקבוצה הזאת חזרתי לראות אנימות אחרי הרבה שנות נתק מהן. זאת גם הקבוצה היחידה שראיתי בה יותר מפרויקט אחד וכל פרויקט יותר מקצועי מזה שקדם לו. שאפו על זה.
    מאחל לכם שתמשיכו להיות פעילים עד אין קץ ושיתווספו אליכם עוד חברי צוות טובים (מי יודע אולי אני אצטרף בעתיד??) והכי הכי חשוב שתהנו ממה שאתם עושים, ואם לשפוט על פי הפרקים, אתם בהחלט נהנים 😉
    אז המון המון מזל טוב 🙂

    0
    0
    • קודם כל, תודה רבה! היה לי ממש כיף לקרוא את התגובה שלך, איזה סיפור נחמד (': וכוכב הישרדות זו אהבה, אז בכלל!
      נעשה הכל כדי להמשיך כך, אל תדאג ^~^

      0
      0
  7. מזל טוב לאחת מהקבוצות הוותיקות והטובות ביותר שיצאו זה מדהים לראות את ההשקעה האין סופית הזאת מצפה גם לחגוג יומהולדת 20 לאתר והלאה

    0
    0
  8. ליה, את מדהימה פשוט ושיהיה לך המון המון מזל טוב!

    10 שנים זה המון לכל הדעות, לעוד 10 שנים נוספות נפלאות 3>

    0
    0
  9. ממש מזל טוב!!! וואו לעשות פאנסאב במשך 10 שנים רצוף זה באמת משהו מיוחד תודה רבה על כל הפרקים שתרגמתם באיכות מרבית כי אתם לדעתי אחד הפאנסאב הטובים יותר בארץ. אז תודה רבה על כל המסירות שנתתם כל העשור זה כי זה באמת לא פשוט אז שפו. מזלט טוב!!!

    0
    0
  10. מזל טוב ותודה על עבודה נפלאה 3>

    0
    0
  11. מזל טוב על 10 שנים ותודה רבה על העבודה הקשה שלכם

    0
    0
  12. לאשת הלאב לייב, יאיר סטודנט הגיטרה, וEGAO, עליך אני לא יודע כלום, מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    במיוחד לך, מיה (זה השם?), על שתרגמת את כל אנימות הלאב לייב!
    אבל בכללי!
    אתם מתרגמים כל כך הרבה אנימות איכותיות וכיפיות! בלי עיכובים, איכות מעולה! וואו!
    תרגמתם את שבעת חטאי המוות, ועכשיו אתם מתרגמים את העונה השניה! תרגמתם את כל עונות הלאב לייב כולל אובות, את קיי-און, גופות מתחת לרגליה של סאקראסה סאן, צליל אופניום שני העונות! כוכב הישרדות(אנימה מעולה, דרך אגב), קופליון, הזמן של איב ו… אנימה שאני עדיין מחכה לעונה השניה שלה אבל בחיים זה לא יצאאאאאאא: באקאנו!
    ועכשיו תרגמתם גם תא הייקיו עונה 2!
    פשוט וואו.
    למרות שאני לא צופה בעונה הזו, זה עדיין מדהים כמה אנימות מדהימות תרגמתם בצורה איכותית ומהנה!

    0
    0
  13. מזל טוב אתם גדולים מהחיים איזה אתר ואיזו השקעה בפרקים רואים שזה תרגום איכותי מאחל לכם הרבה תרגום שתמשיכו להוציא עוד הרבה סדרות טובות אין עליכם

    0
    0
  14. מזל טובבבבב

    0
    0
  15. אומייגדדדדדדדדדדד תודההההההההההההההההההההההה
    ומזל טובבבבב
    אתם קבוצה מעולההההההההה

    0
    0
  16. מזל טובב
    באמת מזל טוב שקבוצה כזאת קיימת. ועוד 10 שנים ????????
    אחד התרגומים האיכותיים והטובים ביותר שיצא לי לראות בכלל, ורואים את ההשקעה, הנשמה והאהבה בכל פרק ופרק.
    רציתי גם להגיד תודהה ואתם אפילו לא יודעים כמה, על התרגום של הסדרה הזאת. אני חושבת שהיא הולכת להיות בטופ שלי כמות זמן מכובדת ביותר. מדהים כמה שסדרת ספורט, שאני לא אוהבת בכללי, יכולה להיות טובה.
    אז תודה על כל הפרוייקטים ה מ ע ו ל י ם שלכם ועל העבודה הנפלאה שאתם עושים.
    ליה, את משהו מיוחד.

    0
    0
  17. אתם פשוט מדהימים תודה לכם בזכותם לא צריך לצפות באנגלית ולהסתבך תודה

    0
    0
  18. מזל טוב אין עליכם

    0
    0
  19. תודה לכם יא תותחיייייייייייייים ועכשיו איהנה לצפות הכל 😀

    0
    0
  20. וואו!!!! עשור!!!
    איפה אני הייתי לפני עשר שנים? זיינוקית שעמדה על סף גילוי עולם האנימה….?
    בכל מקרה, מזל טוב ליה!!!!!! אני החתלתי לעקוב כשנתקלתי בתרגום שלך לדיג' ימוון (מודה. אשמה)
    אז…. אני מעחלת לך הצלחה בהמשך הדרך. ומי יתן ותנחילי מורשת של תרגום איכותי לאנימה.

    0
    0
  21. אתם אחת הקבוצות פאנ-סאב הכי טובות ^^
    תכל'ס לא היה לי סבלנות לקורא את הכל אבל מזל טוב ענק! תמשיכו ככה (:

    0
    0
  22. אין מילים חוץ ממדהימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  23. האיש המוזר הזה

    יואוו!
    מזה?!
    לא הגזמנו?
    אני מתכוון תודה והכול אבל 10 פרקים משום מקום
    זה יותר מידי!
    ואפילו לא התחלתי ליראות את העונה
    אין לי זמן…
    סמעק
    אה
    עכשיו גם קלטתי שזה עשר פרקים לכבוד עשר שנים…
    ואללה הזמן טס
    אני זקן…

    אז קיצר! תודה רבה רבה לכולם על הכול,
    לכול מי שלקח חלק/תרם/עזר בצורה כזו או אחרת לקבוצה הזו, תודה.
    מאחל לכם שלא יהיו עוד תגובות של ילדים מתלוננים על זמני הוצאות
    שמחשבים לא יקרסו
    שפרקים לא ימחקו
    וששיט סאבים יפסיקו לעצבן אותך (ליה)
    הלוואי והייתה לי אפשרות להראות יותר עד כמה אני מעריך עבודת הקודש שאתם עושים כאן אבל בינתיים כול מה שאני יכול להגיד זה

    תודה~!

    0
    0
  24. המון מזל טוב ^^

    0
    0
  25. וואו, עשר שנים זה המון זמן! מאוד מרשים!
    הפוסט הזה די מרגש. חח לפני עשר שנים לא חשבתי בכלל שמישהו יתרגם אנימה לעברית, הייתי צופה באנימה מדובבת לאנגלית (תודה לאמא שמדברת רק אנגלית XD) או עברית – מה שהיה בטלוויזיה…
    מאחלת לכם המון מזל טוב, ותודה רבה על כל העבודה הנהדרת שלכם ושתמשיכו ותצליחו עם זה עוד ועוד 3>

    0
    0
  26. באיחור קטן אבל עדיין, חשוב לי להגיד לך ליה ולכל חברי הצוות, המון מזל טוב!
    ליה את פאנסאברית משכמך ומעלה העבודה שאת עושה מעולה והפרקים באיכות הכי גבוהה שיש.
    עצם זה שהקבוצה קיימת 10 שנים מראה כמה החיבור שלך למה שאת עושה אמיתי וזה משתקף בכל דבר שקשור לפאנסאב.
    את מודל לחיוקי של כוח רצון, ואני שמח לקרוא, ללמוד ולשתף איתך פעולה.
    יישר כוח!

    0
    0
  27. מזל טוב
    וואוו 10 שנים זה הרבה

    0
    0
  28. תודה רבהה אתם גדולים תודה על העבודה הנפלאה שאתם עושים ומזל טוב לכם♥♥

    0
    0
  29. מזל טוב ?

    0
    0
  30. טוב, זה אולי טיפה מאוחר, אבל מזל טוב לקבוצת הפאנסאב האדירה הזאת!!! (ואגב, זה כיף רצח להגיד את השם לשכם, אנטילייסנס סאבס, זה מתגלגל כזה על הלשון)

    0
    0
  31. תודה רבה רבה על ההשקעה האינסופית!
    על אף שבשנים האחרונות אני כבר לא כל כך צופה באנימה, אני תמיד חוזר אל האתר הזה כי משום מה, יש לו פינה חמה בלבי.
    בטח כי תרגמת את דיג'ימון הרפתקאה שזו הסדרה האהובה עליי בכל הזמנים ונתת לי חוויה מחודשת של ילדות עם התוכן המקורי.
    בכל מקרה, אני תמיד שמח לבדוק ולראות שהאתר ממשיך לפעול.
    עלו והצליחו!
    שוב, תודה! 🙂

    0
    0
  32. תודה רבה
    ^_^

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*