ילדי האושי, פרק 2

שלום לכולם ושבוע טוב~
יום ראשון הגיע, ואיתו פרק 2 של אושי נו קו!
נראה שפרק 1 קיבל הענות גדולה, שבכנות לא ציפיתי לה. חשבתי שבגלל שהסדרה הזו כבר תורגמה בעבר (גם אם ממש גרוע), זה אומר שזה יהיה עוד פרוייקט נטוש עם אולי 2-3 צופים. שמחה לראות שטעיתי ושהיו לנו בתגובות (ובדיסקורד) המון דיונים מעניינים ^^ מקווה שזה ימשיך כך!
אז היום בפרק אנחנו עוברים להתמקד קצת ברובי, אבל כמובן שגם אקווה עדיין נוכח מאוד.
עוד בפרק הזה – אנחנו זוכים לראות את שיר הפתיחה והסיום! שני שירים טובים מאוד לפי דעתי, ואת הפתיח אני אוהבת במיוחד בגלל הויזואלים שלו. למרות שרובו הוא פשוט קטעים מגניבים שלא בהכרח יש להם משמעות עמוקה, יש בו גם כל מיני "פלאשים" לקטעים אמיתיים בעלילה… מוזמנים לעשות ניסוי ולנחש מה הקטעים האלו בדיוק אומרים, ואז לגלות אם צדקתם כאשר הם יחשפו לאט לאט במהלך העונה 😉
יש איזה פרט אחד פצפון ביותר, שאפילו אני הייתי צריכה שמישהו יסב את תשומת ליבי אליו ולא קלטתי אותו לבד, שאפשר לומר שהוא לא מוזכר בעונה הזו אלא יותר מההמשך של המנגה. אבל הוא ממש פצפון, חסר שום חשיבות עלילתית, ותסלחו לי אם אני אומרת שאם אני לא שמתי לב אליו סתם ככה כנראה שגם אתם לא חח.
אגב, ראיתם כבר את הלוגו החדש באתר? לדעתי הוא אחד היפים שיש לנו 3:
בכל אופן, תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט בסיום ההורדה~
ליה

Torrent | Drive

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

15 תגובות

  1. פרק שני מעולה.
    זה שרובי ממשיכה לנסות להיכנס לתחום האיידוליות למרות מה שקרה לאמא שלה ולמרות מה שהיא יודעת על התעשייה ממש מעניין אותי ואשמח לראות לאן הם לוקחים את זה.
    מה שהם עשו עם אקווה גם ממש מעניין, אבל אין לי כוח להרחיב על זה כרגע, אולי בפעם אחרת. אני סומך על סאם שיחפור טוב על הפרק :kek:
    אגב, הפרק הזה נגמר לי ממש מהר, כשרק חשבתי שאני נכנס לחצי השני של הפרק הוא כבר נגמר. יכול להיות שבגלל שהפרק הראשון כל כך ארוך זה השפיע על דרך המחשבה שלי בנוגע לפרק הזה? לא יודע.

    3
    0
    • זה באמת מעניין, היה נחמד אם היו מפרטים יותר את מה היא חושבת על העניין מבחינת מה קרה לאמא שלה VS מה שהיא רוצה להשיג, למרות שיכול להיות שהיא באמת פשוט יודעת לעשות 100% הפרדה כמו שראינו שהיא עושה.
      מפיל על סאם את כל העבודה אה? לול
      יש מצב שזה בגלל הפרק הראשון… מקווה שלא תמשיך להרגיש ככה בהמשך כי זה בהחלט מבאס חח

      0
      0
  2. אהבתי ממש את הפרק, אולי אפילו יותר מהראשון, אני אוהב שמציגים את ההשלכות של המוות של AI על הדמויות (לגבי למה אני מעדיף לרשום את שמה באנגלית, אין סיבה מיוחדת מעדיף פשוט באנגלית) אקווה ממש נחוש לנקמה, הוא פסימי וקודר יותר מתמיד בניגוד לרובי שדווקא רודפת אחרי החלומות שלה מה שאני אוהב עוד יותר זה גם הפרספקטיבה שלהם, אקווה הוא בא מפרספקטיבה פסימית של מבוגר, אותו מבוגר גם שהיו לו תקוות בחיים והם התרסקו, הוא לא מאמין בהגשמת החלומות שלך והוא לא מתבייש ליישם את אותה אידיאלוגיה גם על אלו שרוצים בכך כמו רובי בכך שהוא מרסק לה את החלום, אבל חייב גם לציין שעולם האיידול הוא זה שרצח את AI לפי נקודת המבט של אקווה ולכן הוא גם מרגיש אחריות על אחותו שהוא אינו רוצה שתסיים כמו AI, רובי בניגוד לאקווה אינה באה רק מפרספקטיבה של ילדה נאיבית אלא גם באה מפרפסקטיבה של ילדה שלא זכתה באמת לחוות את העולם, הדבר לו אנשים שמתו בגיל צעיר מבלי שבאמת זכו לחוות משהו בחיים שלהם הוא חיים שניים וזה מה שרובי קיבלה ורוצה לנצל אותם להגשים את חלומותיה, משהו שמודגש ויכול לעורר הזדהות מסוימת,גם אם אלו יגררו אותה לאותה גורל של AI מה שחשוב לה הוא לחיות את החיים, את החלום גם אם לא הכל יפה בחלום הזה, לפחות אתה עושה מה שאתה אוהב, ואני חושב שזה גם למה קיימות איידולז שנשארות בתעשייה אלו איידול שלמרות החסרונות הרבים של המקצוע, אלו איידול שבאמת אוהבות את המקצוע למרות החסרונות והמגרעות הרבות, כל הפרק הזה סובב סביב קונפליקט בין הרצון להגשים את החלום שהיא רובי לבין אקווה שהוא בעצם חוסר הרצון, הוא פסימי, אין לו אמון בעצמו ולכן הוא גם לא מנסה, הוא מנוכר, הוא מקדיש את עצמו למטרת נקמה ואך ורק לה בסופו של דבר הפרק גם נותן סוג של מנצח בעיניי לקונפליקט הזה וזאת רובי – הרצון להגשים את החלום, אפילו שגם אם אקווה יגשים את החלום הוא יעשה זאת בשביל אמו המנוחה, וכאן אני דווקא מייחל לכך שאקווה ימצא יום אחד חלום שהוא שלו אותו הוא רוצה לממש.

    2
    0
    • אהבתי את הניתוח שלך לגישה של רובי VS הגישה של אקווה
      מה שכן אני לא בטוחה שאני מסכימה עם המשפט האחרון שלך. אני חושבת שלרצות להיות שחקן זה ממש הגיוני עבורו – הוא גם התנסה בזה ונהנה מזה לפני שהיא מתה. המילים שלה רק חיזקו את זה אצלו, וגם זה לא היה בצורה דוחפת של "תעשה את זה בשבילי", היא רק שאלה אותו אם זה מה שהוא יהיה בעתיד. מה שכן אנחנו רואים שבינתיים הוא די מוותר על זה
      עוד בנושא חלומות, האין להשיג נקמה זה לא גם סוג של חלום? כמובן שהוא הרבה פחות נוצץ והוא מגיע ממניעים הרבה פחות טהורים, אבל לדעתי זו שאלה שמוסיפה הרבה עניין לסוגיה הזו~

      0
      0
  3. היי ליה! את צפויה לתרגם את אופומיום 2? אני יודעת שסוג השאלות האלו מאוד מעצבנות אותך, אז זה בסדר לגמרי שלא תעני, אני לא מצפה ממך לקבל צפי יציאה או משהו כזה, רק אם יש לך כוונה. תודה:)

    0
    4
    • העונה השנייה של היביקה אופוניום תורגמה כבר באתר, נראלי שהתכוונת לאופוניום 3 וליה אמרה שהיא תתרגם כשהבלו ריי ישוחרר פחות או יותר אין התחייבות לבדיוק כשזה יצא

      1
      0
    • ואני מצפה שאנשים לא יגיבו בפוסט של אנימה אחת על אנימה אחרת.

      1
      0
  4. אין ספק שהפרק כפרק שני ממשיך מעולה.
    אבל לדעתי הפרק הראשון בכל מקרה אחד החוזקות הגדולות של הסדרה, אני מודה שבהתחלה הייתי קצת מרומה ועכשיו אני מגיעה בציפייה שהסדרה מכוונת למשהו אחר שהחזקתי ממנו שולי בפרק הראשון.
    ובכל מקרה אני חושבת שהעלילה פחות מלהיבה אותי אחל מהפרק השלישי אבל עוד נתעסק בכך בהמשך.
    ולפרק – אהבתי שהפרק ממשיך ומתמקד בעיקר באיך הילדים מתכוונים להמשיך בחייהם.
    הכיוון של רובי ממש מוערך ומיצג את הצד האופטימי והכיפי, הכיוון של אקווה הוא זה שמניע את התעלומה ומצביע על הדברים היותר שליליים של עולם הבידור.
    אני חושבת שכמו לכולם נורא הציק ההתערבות של אקווה באודישן של רובי, זה פשוט מהלך שהוא לא לעניין. אבל בסך הכל החשש שלו מובן וגם לנו הצופים יש אותו. מוערך מצידו שהוא לא רק הטיל עליה את זה אלא גם לקח על זה אחראיות לגמריי ובדק את הכל לפני שמנע את ההצעות שקיבלה.
    הוא אח נהדר ובסופו של דבר אנחנו הכי מרוצים ומסופקים שרובי תתייצג ע״י איציגו הפקות!
    מהצד של אקווה די מרגיש לי שהנקודה של הסקת המסקנות שלו מכך שהוא לא שחקן טוב בלי כישרון או עתיד טוב די התפספסה לי ולא ממש ברור לי מאיפה זה נחת עליו.
    דרך אגב, ציפתי להסבר על משמעות השם של הסדרה היום. בעיקרון אני חושבת של״ילדי האושי״
    יש משמעות כפולה. הכוונה לאקווה ורובי שהם הילדים של איי שהיא גם האושי שלהם. וגם שניהם סוג של בדרך להיות אושי בעצמם.
    הדמות של הבמאי נהדרת! הקשר של אקווה איתו מחמם את הלב. כמו שאני שמחה שלרובי יש את אקווה, אני שמחה שיש לאקווה את הבמאי.
    הפתיח מושלם. לא כל כך התחברתי לשיר בהתחלה ולקח לי זמן עד שהקצביות שלו נקלטה לי. מה שגרם לי לאהוב אותו פי מלא הוא המילים של השיר.
    אני זוכרת שבהתחלה ממש התלהבתי מכל הפלאשים ששזרו בפתיח וחשבתי אולי השחילו רמז על הזהות של האבא אז שמתי את הפתיח על מהירות נמוכה ודי קלטתי את כל הפלאשים. אבל לצערי לא מצאתי את מה שרציתי חח.
    ועוד דברים קטנים שקשורים בחלק הפאנסבי- הקריוקיים בשתי השירים ממש מתאימים והטייפ בהתחלה מהמם!
    לקח לי מלא זמןןןן אבל מצאתי את הלוגו החדש, התאהבתי בו!
    מצפה לפרק הבא.
    תודה רבה!

    2
    0
    • בבקשה!
      נראה לי שאני יודעת למה את מתכוונת בנוגע לכיוון של הסדרה, אבל אני מניחה שאפשר לשמור את זה להמשך חח.
      בנוגע לאקווה, זה נכון שלא נכנסים לזה יותר מדי אבל הוא כן מפרט בפני הבמאי את הסיבה שהוא הגיע למסקנה הזו – הוא שיחק אצלו בסרטים וככה נחשף לשחקנים אחרים שהם יותר טובים ממנו + הוא זוכר איך איי הייתה, וזה מייאש/מסתכל אותו שהוא לא כמוהם. כמובן שזה תירוץ די חלש, אתה לא יכול להחליט שאין לך כישרון/שאתה לא יכול להשתפר כל כך מוקדם ומסיבות כאלה, בגלל זה הבמאי ממשיך לעודד אותו.
      וכן זה נחמד שאקווה דואג לרובי, אבל אני כן תוהה מה נגיד היה לא בסדר בסוכנות הגדולה שהיא ניסתה להתקבל אליה… כאילו זה נראה כמו סוכנות ממש יוקרתית שבקושי מתקבלים ובקושי עוברים כל שלב… ראינו אותו רק חוקר את המגייס שבא אחר כך. יכול להיות שגם בסוכנות הגדולה הייתה בעיות אבל סתם מבאס אותי שלא הראו לנו את זה.
      לגבי שם הפרוייקט, את צודקת לחלוטין, שכחתי מזה לגמרי כשכתבתי את הפוסט… שמתי את ההסבר בגדול כבר בדיסקורד אם דחוף לך ללכת לראות, ובכל אופן בפוסט של הפרק הבא אני אפרט על זה בוודאות.
      שמחה שאהבת את הקריוקים! את הקריוקי של הפתיח האמת שאני לא עשיתי, נראה לי שאפרט גם על זה בפרק הבא. לגבי הקריוקי של הסיום אני ממש אוהבת אותו, אבל כשפרסמתי אותו בכל מיני מקומות לאנשים היה רק תלונות דבר שבהחלט היה די
      אז שמחה לשמוע שמי שאשכרה צופה באנימה לפחות נהנה ממנו חח
      שמחה שגם אהבת את הלוגו של האתר! אכן למצוא לוגואים בודדים נהיה ויותר ויותר קשה חח. יש עכשיו 39 מהם!

      1
      0
  5. בשבוע שעבר באמת לא הספקתי לכתוב על רובי ועל קאנה, אז הפרק הזה הוא באמת הזדמנות להתייחס אליהן יותר.
    בגדול, ממש קשה לי לתמרן בין החיים של שתי הדמויות, אני שוכח לגמרי שאקווה הוא למעשה גבר בוגר לחלוטין ומצד שני רובי היא ילדה שעברה חיים קשים – ויותר מזה, שניהם כבר עברו מוות, דבר שאנשים רגילים לא עוברים…
    זה כן משפיע ממש על הפרק הזה, אקווה מתנהג יותר כמו אבא של רובי מאשר אחיה, וזה כי הוא באמת מרגיש אחראי עליה אחרי העבר שלו כרופא שלה שליווה אותה עד המוות… עדיין לא הופך אתה ההתנהגות שלו לבסדר בעיניי כמובן, אבל זה כבר עניין אחר. ורובי מצידה רוצה להספיק כל מה שהיא יכולה בחיים החדשים שהיא קיבלה, ועוד עם כל הנתונים שיכולים לאפשר לה להיות כמו האיידול האהובה/אמא שלה.
    אז מצד אחד הם קשורים בקשר אדוק לחיים הקודמים שלהם אבל אני לא ממש מרגיש את זה משום מה? הייתי צריך להזכיר את זה לעצמי כל הזמן אבל זה מרגיש לי כמו דבר שאני אמור לראות באופן רציף על המסך בלי להתאמץ יותר מדי…
    הפתרון שהם הגיעו אליו בסוף נשמע באמת ממש טוב, ככה הם לא ידאגו יותר מדי כי רובי בעצם עובדת בתוך המשפחה… זה נחמד מצד אחד, אבל מצד שני אני חושב שזה לא הכי בריא בעולם, רובי להבדיל מאקווה היא ילדה גם מהחיים הקודמים שלה והיא צריכה לפתח עצמאות, מגננת יתר כזו לדעתי מיותרת… אבל לפחות יותר טובה מאשר לחבל לה בקריירה כמו שאקווה עשה עד הפתרון הזה…
    מזל שמיאקו המהממת שם כדי לאזן את הדברים 3>
    והיא בטוח תהיה אחלה סוכנת… סוכנת אישה לקבוצת איידול בנות, זה ממש מגניב בכל מקרה.

    קאנה גדלה… אני מניח שמה שראינו בפרק הראשון זו גרסה יותר ילדותית שלה? בסצינה שלה בפרק הזה רואים מישהי הרבה יותר רצינית שמעריכה אתגרים תחרותיים בצורה הרבה יותר בריאה, מעניין עד כמה הרושם הזה נכון, אולי זה היה רק רגע בודד XD
    השירים נחמדים, הווידיאו של הפתיח באמת ממש יפה, את הסיום פחות אהבתי האמת XD
    תודה רבה על הפרק! 3>
    מצפה לשבוע הבא!

    3
    0
    • בבקשה!
      למרות שכמובן לגלגול נשמות יש השפעה ענקית על החיים שלהם, אני גם חושבת שבכל זאת הם נולדו מחדש וכבר גדלו 16 שנים בתוך החיים החדשים שלהם. די הגיוני שבאיזשהו שלב הגבולות מתחילים להטשטש. אצל רובי זה כמובן יותר בולט – היא כבר עברה את הגיל בו היא מתה בחיים הקודמים… אבל גם אצל אקווה, אחרי איך שהוא התנהג בסוף פרק 1 מרגיש שהוא הרבה יותר לוקח את הזמן שלו. בן אדם *סופר* אובססיבי לגבי משהו (במקרה הזה, הנקמה) לא היה מתנהג ככה לדעתי.
      לגבי הדינמיקה ביניהם, אני מסכימה איתך. הם כמובן עדיין לא יודעים אחד על השני מי הם היו בחיים הקודמים, אבל הגיוני שאקווה יהיה מגונן בצורה מוגזמת – גם בגלל איך שהוא התנהג בחייו הקודמים כלפי המטופלות שלו וגם כמובן מתוך הניסיון של מה שקרה לאיי. מה שקרה עם איי בסופו של דבר היה מאוד קיצוני, אני לא מאשימה אף אחד שלא ירצה שאף בת משפחה שלו תהיה איידול אחרי דבר כזה.
      וכן אין על מיאקו ♥

      קאנה ♥
      אבל כאילו, כן… מה שראינו בפרק הקודם היה ילדה בת 4 שהשתן עלה לה לראש, ללא ספק. מה היא עברה מאז? אפשר להניח שהיא כבר לא מצליחה כמו שהיא הייתה – עובדה שלקח לאקווה ולרובי איזה דקה לזהות אותה. ולזה כנראה היה השפעה עליה, אותה כמובן נצטרך לגלות בהמשך 3:
      לגבי השיר סיום – הוא באמת קצת יותר חלש ויזואלית, הוא בעיקר סימבולי… למשל כל הקטעים של רובי הם בבית חולים, בעוד אקווה נלחם בכל מיני שדים פנימיים של עצמו (אפשר לראות שלכל הצללים האלה שסביבו יש גם עין כחולה עם כוכב). אקווה יורד במדרגות, רובי עולה… מאוד סימבולי בקיצור.

      תודה על התגובה המעניינת והמאירה 3>

      1
      0
  6. תודה על הפרק.
    אני חושב שאקווה גפ ירשם למגמת אומניות.

    0
    0
  7. מבין בהחלט אחרי הפרק הראשון למה החלטת לקרוא לסדרה ילדי האושי ואחרי צפייה בשיר הסיום חשבתי על עוד נקודה מעניינת שמתכתבת עם הנושא הם נקראים גם ילדי ההושי (כוכב ביפנית) על שם הכוכבים בעניים שירשו מאמא איי ???? וגם על שם המשמעות האחרת של המילה מעולם הבידור כמו ילדי הכוכבת..
    היה לי ברור מהפרולוג שעוד נראה את קאנה " הילדה עם הסודה לשתייה" חח.. ושהיא תתפוס תפקיד משמעותי בסדרה ואולי אפילו איזה רומן קטן עם אקווה ????
    גם נחמד לראות את הדמות האימהית של מיאקו.
    עשיתי אולי איזה עשר פעמים F5 כדי לראות את הלוגו החדש חח.. הוא ממש יפה 3:
    תודה רבה על הכול ליה~

    2
    0
    • בבקשה!
      עשר זה מעט חח. יש פה אנשים שהיו צריכים לרענן איזה 60 פעמים בשבילו!
      וכן אני מניחה שOSHI זה דומה לHOSHI או לפחות ככה זה נשמע לנו באוזן המערבית שלנו, אבל ביפנית (שהיא עמוסה במשחקי מילים) משהו כמו זה כמעט אף פעם לא לוקח חלק במשחק מילים, ככה שאישית אני לא מאמינה שזה המקרה פה. המושג של כוכב פשוט מתכתב מאוד עם המהות והמסרים שהסדרה מנסה להעביר, וככה גם המושג אושי. אלו שני מוטיבים נפרדים אפשר לומר.
      אין על קאנה, ואם היא רוצה את אקווה אז אני בעדה!

      0
      0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*