לאב לייב! סופרסטאר!! פרק 6

שבוע טוב לכולם.
מי היה מאמין שאנחנו כבר בחצי עונה של לאב לייב סופרסטאר? כן, אם לא ידעתם, בניגוד לשאר העונות שיצאו ללאב לייב עד כה, לסופרסטאר יש רק 12 פרקים, ולא 13.
בכל אופן, הפרק ממשיך מאיפה שעצרנו. החבורה שלנו יצאה לאי של סאניפה כדי להתכונן להופעה, וצ'י-צ'אן נשארה מאחור כדי להתכונן לתחרות שיש לה. הפרק היום יתמקד יותר בצ'י-צ'אן, בעבר שלה ובסיבות לכך שהיא עושה את מה שהיא עושה היום. ואפילו רן מקבלת חלקים שלא היינו מצפים להם אחרי איך שהיא התנהגה עד עכשיו.
אז תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט בסיום ההורדה~
ליה.

Torrent | Drive

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

6 תגובות

  1. אחד הפרקים הכי מדהימים של לאב לייב 3>
    הקשר בין צ'יסאטו לקאנון מדהים, חיבור עמוק שמוצג מאוד יפה בפרק עם הסנכרון ביניהן, ההרגשה של החוסר הבלתי מוסבר אצל שתיהן כשהן עובדות בנפרד והסיום המקסים עם ההצטרפות המצופה של צ'י-צ'אן לקבוצה. שוב היוצרים מתעלים על עצמם עם ההצגה הוויזואלית (די השיא לעונה הזו, אם כי בסיפור של רן בהמשך יש גם לא מעט דברים יפים), פחות מילים – המון ייצוג חזותי. אנחנו ממש רואים את החיבור בין קאנון לצ'יסאטו וגם מצד שני את הבדידות.
    מה שמדהים בעיניי בעיקר זה שגם כשהן נפרדות זה לא גורם להן לנסיגה, הן שואבות השראה אחת מהשנייה ומתקדמות, אבל הן מבינות שבסופו של דבר הכוח האולטימטיבי שלהן יכול להגיע לידי ביטוי רק כשהן עובדות יחד. פשוט קסם 3>
    בשולי הסיפור הזה וקצת פחות ברצינות – אי אפשר להתעלם מכמה שסומירה מדהימה, היא לא רק יכולה לבשל אוכל סיני מורכב בלי להזיע, היא גם הייתה מוכנה לתת לקוקו חצי מהקרדיט! אישית אני גם מוקסם מההשקעה שלה בטיפוח… אבל בואי, את מהממת, את לא באמת צריכה חצי שעה כדי להראות מדהים XD
    וכאן יש משהו שדי מציק לי – יש לנו מצד אחד את הנרטיב שמשולב בסיפור של קאנון וצ'יסאטו, סוג של תחרות שמסתיימת בתיקו, אבל יש לה עומק ומשמעות מבחינת הדמויות וההתפתחות שלהן. מצד שני, תוך כדי, נוצרת "תחרות" בין סומירה לקוקו, שמקנאה בה שהיא לא מדהימה כמוה ולכן מנסה להוכיח את עצמה עם האפקטים לבמה בשביל לייצר את התיקו… אבל אין לתחרות הזו שום משמעות ושום הגיון (כמו שסומירה אומרת במפורש) והיא מתקיימת רק בראש של קוקו… למה לשלב ולהקביל סיפור מדהים ומרגש עם השטות הזו? זה לא מקרי, אני די בטוח. אולי הם חשבו שזה רעיון טוב – אבל זה ממש לא…
    כמדי שבוע, תודה רבה על הפרק 3>
    האפקטים בשיר מקסימים והתרגום נהדר, שלמות 100%!
    שבוע הבא בחירות למועצת התלמידים! כולם יודעים למי הקול שלי הולך 3>

    3
    0
    • אני מסכימה, זה בהחלט אחד מהפרקים הטובים בלאב לייב.
      אני לא חשבתי על ההקבלה הזו עד שהזכרת אותה… בכללי אני די לא סובלת את האינטרקציות בין קוקו לסומירה ברוב גדול של המקרים, אז אני משתדלת לא לחשוב עליהן יותר מדי חח.
      אבל כן הקשר של צ'יסאטו וקאנון ממש נהדר. ואני שמחה שבפרק הזה הן לא רק "התאחדו" אחרי הנסיגה הקצרה, אלא גם פתחו סוף סוף את העניין של "אני רוצה להיות כך וכך בשבילך ועד אז לא אעשה X", כי לדעתי זה לא היה הכי בריא לאף אחת מהן (במיוחד כשזה נעשה כל אחת בראש שלה, פחות או יותר).

      2
      0
  2. תודה רבה על הפרק! עוד שיר מדהים וקליט שאני הולכת לשמוע בלופים, לפחות לשבועיים הקרובים!
    תודה רבה על ההשקעה! מצפה לפוסט הבא בראשון:)

    3
    0
  3. תודה רבה
    ^_^

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*