קמונו פרינדז, פרק 8

שלום לכולם ושבוע טוב!
עוד שבוע עבר, ואני כאן עם פרק נוסף של קמונו פרינדז. חיכיתי די הרבה זמן לפרק הזה, בעיקר בגלל שיש המון מה לספר על המסביב שלו! (אבל גם מה שקורה בפרק עצמו נחמד עם כמה חלקים משעשעים)
אלו מכם שהם ילדים טובים ולא מדלגים על אף חלק בפרקים, ודאי מכירים את הפינגוויניות שמופיעות בקדימונים ומספרות לנו בקצרה על חיות, וגם עושות קצת שטויות. ובכן, בפרק הנוכחי סוף סוף נזכה להכיר אותן באמת, וגם לקחת חלק בהופעה שלהם!
לא ארחיב יותר מדי אז פשוט לכו לצפות בפרק, או דלגו להידעת, כי יש לנו כמה מעניינים במיוחד!
וכמובן אשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט בסיום ההורדה (:

Torrent | Drive

הידעת?

  • בשיר של פפאפו מזכירים את המושג "אושיקורה מאנג'ו". מה זה אושיקורה מאנג'ו? ובכן, זה משחק ילדים יפני שנועד לעזור להתחמם בימים קרים. הילדים עומדים במעגל, עם הפנים בחוץ, וכשהם מתחילים לשיר את שיר המשחק (שכולל כמובן את המילים "אושיקורה מאנג'ו" בהתחלה) הם דוחפים אחורה. למשחק המקורי אין סוף מוגדר, אך יש גרסאות בהן המטרה היא להוציא בעזרת דחיפות אחוריות את שאר הילדים מהמעגל, והאחרון שנשאר מנצח. זה מסביר קצת מה הולך בשיר של פפאפו~ (במיוחד כשהולולו אומרת בסוף הבית שנהיה חמים)
  • אם כבר הולולו, הפינגווינית המעופפת הזאת בהחלט סיפקה לא מעט קומדיה לפרק. אבל האם ידעתם שהייתה לה השפעה גדולה גם על הרבה אנשים (וחיה אחת) בעולם האמיתי? זהו סיפור ארוך מדי לפוסט הזה, אבל אתם מוזמנים לקרוא אותו בפוסט המיוחד בחדר של קירינו!
  • עובדה אחרונה ומשעשעת לא פחות: חדי העין מבינכם יבחינו בקהל של פפאפו בשועלה ג'ינג'ית שלבושה בבגדים מסורתיים. שם השועלה הוא "קראנצ'ירול-הימה", וכפי שניתן לנחש משמה – היא פרינד שמייצג את אתר הסטרימינג קראנצ'ירול, שהיה האתר הרשמי שהפיץ את הסדרה במערב.

כפי שאמרתי, זה בהחלט היה פרק גדוש ועשיר בפרטים חוצי מימדים. מקווה שנהנתם גם מההעשרה (:
אגב, האם העובדה שסוף סוף יש בסדרה דמות עם משקפיים (הלא היא מרגיי), תחזיר את המגיבה הוותיקה, אשלי, לאתר? כנראה שאף אחד לא הבין את השאלה הזו, אבל בגדול פשוט תדעו שאני זוכרת היטב מגיבים קבועים, במיוחד כאלו שמשתפים את דעתם חח. גם אם הם נעלמו להרבה זמן, אני עדיין זוכרת אותם.
טוב, סיימתי לחפור. נתראה שבוע הבא!
ליה.

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

10 תגובות

  1. תודה על הפרק!

    0
    0
  2. פרק נהדר! סיפור איידוליות מקסים 3>
    מרגיי הרבה יותר מגניבה ממה שצפיתי (:
    הולולו קסם, אני הולך לקרוא את הפוסט…
    תודה רבה על הפרק!

    1
    0
  3. תודה רבה!

    0
    0
  4. תודה רבה
    ^_^

    1
    0
  5. תודה רבה על הפרק ♥
    היה מעניין להכיר את הפינגוויניות החמודות~
    ממש אהבתי את הולולו, היא מתוקה ומשעשעת XD
    וממש אהבתי את פינת הידעת, זה מעניין

    2
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*