שבעת חטאי המוות עונה 3, פרק 24 (הסוף)

שלום לכולם~
עוד שבוע עבר, והיום אני כאן כדי להביא לכם את הפרק האחרון לעונה של "שבעת חטאי המוות: זעם האלים". אז נעבור לקישורים ונשמור את המילים האחרות לאחריהם.
שימו לב, יש המשך אחרי השיר סיום. כמו כן, הקישור לטורנט הוא באץ' לכל קבצי העונה. אם אתם רוצים להוריד רק את הפרק האחרון, סמנו בטורנט שאתם רוצים רק אותו. אני כמובן אשמח מאוד אם תורידו הכל ותעזרו לשתף.
תהנו!

Torrent | Drive | JetLoad

ועכשיו למילים הנוספות, הרבה על הפרק, קצת על הפרוייקט בכללי ועל העונה הבאה.
רוב העונה עקבה אחרי המנגה באופן די מדויק, למעט פרק פה פרק שם בו הם מיהרו ודילגו על דברים. לצערי, הפרק האחרון הוא כנראה הפרק הכי גרוע מבחינת אדפטציה. לא רק שדילגו בו על לא מעט דברים, בעיקר דיאלוגים והסברים (כשטרמיאל מסביר על הגוף/כלי, כשמרלין מסבירה על מה הם מוצאים בקמלוט); גם שינו חלק מהנרטיב לגמרי. יש כל מיני חלקים בפרק שקרו בזמן X, כשבעצם היו אמורים לקרות בזמן Y (לא רוצה לספיילר יותר מדי, אבל מי שאשאל אענה לו כמובן). דבר זה גרר גם שינויים נוספים שכללו בעיקר תוספות על מה שיש במנגה, ולצערי התוספות האלה לא נתנו רושם חיובי יותר, אולי אפילו להפך, ביחס להשמטות. בכל מקרה, זה לא שהפרק רע, פשוט קצת מבאס אותי איך שאחרי שרוב העונה הייתה סבבה דווקא הפרק האחרון מקבל כזה יחס. ואולי, זה בגלל שזה הפרק האחרון… אין כל כך הרגשה של פרק אחרון כי באמת הסיפור ממשיך, ויש עוד הרבה מה להגיד.
וזה מוביל אותי לנושא הבא: העונה הבאה. העונה הבאה הוכרזה, והיא עתידה לצאת בעוד חצי שנה, באוקטובר. האם עדיין נקבל אנימציה גרועה? ומה לגבי איכות האדפטציה מבחינת התוכן? אלו תשובות שכנראה לא נדע לענות עליהם בזמן הקרוב. אולי זו גם תהיה העונה האחרונה, מאחר והמנגה נגמרה היום, אבל זה לא בטוח.
שם העונה הולך להיות "שבעת חטאי המוות: משפט התרעומת". אתן הסבר קטן ללמה החלטתי לתרגם ככה, למי שזה מעניין אותו:
תרעומת, למי שלא יודע, זו מילה נרדפת לזעם/כעס וכו'. בקלות השם יכל להיות גם "משפט הזעם". מדוע בחרתי במילה אחרת, אם ככה? ובכן, כפי שאתם יודעים גם בעונה הזו יש "זעם" בשם. וביפנית משתמשים במילה אחרת כדי לתאר אותו. בעונה הזו, משתמשים במילה 逆鱗, ואילו בעונה הבאה משתמשים במילה אחרת – 憤怒. מעבר לזה שאני חושבת שאם ביפנית המילים שונות גם בעברית כדאי שזה יהיה ככה (הרי זה לא שחסר לנו תחלופות! העברית היא שפה עשירה מאוד), למילה 憤怒 יש עוד משמעות, באנגלית resentment, ובעברית המילה תרעומת הרבה יותר קרובה אליה מאשר סתם 'זעם'. מקווה שזה מסביר מדוע בחרתי לקרוא לעונה הבאה כך (:
ועכשיו קצת על הפרוייקט בכללי. בחיי, ממש לא התגעגעתי לתרגם משהו שבועי. זה הרבה פחות כיף מלתרגם בלי טיימר מעל הראש, ועל מקור באיכות גבוהה יותר. אבל האמת שלא העמידה בזמנים היא הדבר הכי מעצבן – אלא דווקא התגובות המציקות. רק כשאני מוציאה שבועי את החטאים אני מקבלת כ"כ הרבה תגובות מגעילות וכפויות טובה, מדהים. מזל שזה לא מספיק נוראי בשביל שאתן לאנימה לסבול מתרגום גרוע שבטוח מישהו אחר יעשה לה אם לא אני, ולכן היא ניצלת, וזה מספיק בשביל לגרום לי שמחה ^^. עם כל המגרעות של העונה הזו, אני עדיין אוהבת את הסיפור ואת העולם, ואני די בטוחה שאמשיך איתה עד הסוף.
זהו להפעם, נתראה מתישהו בקרוב.

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

134 תגובות

  1. אלופהההההההה אין כמוך עוד וחבל שכך…

    0
    0
  2. אין, את פשוט מלכה. לא חושבת שהייתי יכולה לעשות את מה שאת עושה בחיים!
    גאה בך ושמחה שנתת לסדרה הזו תרגום ראוי <3

    0
    0
  3. כל הכבוד על התרגום, והעבודה על הסדרה, אל תתיחסי לאנשים המגעילים, רק למי שכותב טוב

    0
    0
  4. תודה רבה

    0
    0
  5. תודה רבה על הפרק

    0
    0
  6. Thank you so much Liea you the best, can't wait to see you'r next project

    0
    0
  7. היי ליה תודה רבה על התרגום באמת את מלכה אבל בגלל שהאינטרנט שלי חלש לוקח המון זמן להוריד את הפרק אז אני תמיד רואה דרך Jetload והפעם זה לא עובד תוכלי לתקן את זה בבקשה?

    0
    0
    • אין מה לתקן. זה עובר עיבוד. לא יודעת למה לוקח לזה יותר זמן מבד"כ.
      אתה מוזמן לעשות לעצמך עותק בדרייב או להוריד בטורנט.

      0
      0
  8. מישהו יכול להעלות שוב לדרייב? אי אפשר לצפות ולהוריד

    0
    0
  9. כל הכבוד לך שהצלחת לעמוד בפרויקט שבועי.
    פעם ניסיתי וזה התיש לי את החיים.
    בקשר לתגובות המעצבנות, יש אנשים שאין להם טיפת ערך לעבודה ולבני אדם עצמם, ועד שלא יחטפו חזרה הם כנראה לא ישכילו לסתום את הפה ולהעריך לעולם.
    שמח שאת זו שמתרגמת את זה ולא מישהו אחר.
    מזל טוב על סיום הפרויקט! אפשר לחזור לצפות רצוף 🙂

    0
    0
  10. אתם העלתם את כל הפרקים ביוטיוב אבל עכשיו אני רואה שמחקתם.. למה מחקתם?

    0
    0
  11. תודה רבה לך על כל העונה אלופה!!!

    0
    0
  12. תודה רבה שבגלל תרגמת את זה את מדהימה ואל תקשיבי להם הם ילדים בני 13 כפויי טובה שחושבים שמגיע להם הכול אבל בכול זאת תודה שתרגמת זה לא מובן מאליו בכלל

    0
    0
  13. תודה רבה על הכל

    0
    0
  14. תודה רבה!

    0
    0
  15. תודה לך אין עלייך!!!

    0
    0
  16. אין עלייך פשוט תותחית עלללל (:

    0
    0
  17. תודה רבה על התרגום
    ואני ממש אוהב את האנימה הזאת והסיפור אני ממש אשמח אם תוכלי בבקשה לאגיד לי איזה צ'פטרים הם הפרק כדי שאוכל להשלים את מה שהאנימה החסירה
    אני מניח שהסבירו במנגה איך המלאכים השיגו את הגופים שלהם חזרה או למה הם היו בגוף של אדם כול הזמן הזה אם הם יכולים פשוט לחזור לשלהם כי באנימה זה היה ממש מוזר

    0
    0
    • בבקשה, ובטח!
      הפרק הזה התחיל מצ'פטר 264. אם תקרא עד 267 (כולל) זה כנראה יכסה את רוב הפרק, אבל שים לב שכמו שאמרתי הם שינו דברים – הרבה ממה שקורה בפרק לפני שאסטארוסה חוטף את אליזבת', קורה בפועל אחרי. כמו כן, החלק שהיה לקראת סוף הפרק עם מרלין ולודושיאל וכו', היה *ממש* רחוק במנגה, איזה 20+ צ'פטרים אחרי פחות או יותר. כן החסירו מהקטע הזה הרבה דברים, אבל עדיין זה לא כיסה פרק שלם אז חבל לשלוח אותך לפרק שתקרא ממנו רק כמה עמודים. למרות שאני לגמרי ממליצה לקרוא את המנגה בלי קשר, אז תוכל פשוט לקרוא ברצף ולהגיע אליו ^^

      0
      0
      • תודה רבה עכשיו כשהמנגה נגמרה אולי אני באמת אקרא את כולה וזהו ככה האנימציה לא תהרוס לי את החוויה

        0
        0
  18. תודה רבה על התרגום של העונה

    0
    0
  19. אויי לא מאמינה שזה נגמר.. בין האנימות הבודדות שהיה שווה לעקוב אחריהן. ממש מקווה שתתתרגמי גם את העונה הבאה את תותחית ותודה על הכל!!!
    אגב את יודעת מאיזה צ'פאטר מתחיל הקטע שגווסר נזכר בעבר שלו והורג את הנסיכה.? ממה שמצאתי לא ראיתי המון הבדל בין זה לבין מה ששודר באנימה.. שוב תודה 🙂

    0
    0
    • כמו שאמרתי כשהפרק המדובר יצא, לא היו יותר מדי שינויים למעט צנזורים. לגבי איפה זה במנגה, זה לא היה חלק מצ'פטרים אלא סיפור צד בווליום 26. אם תחפשי Side Story 4 כנראה שתמצאי את זה.

      0
      0
  20. איפה אפשר לקרוא את המנגה בתרגום אומנם אנגלית אני מניח אבל תרגום טוב?

    0
    0
  21. תודה רבה על התרגום לכל אורך הפרויקט.
    מעריך מאוד.

    0
    0
  22. ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
    תודה רבה לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  23. אורי המשס

    תודה רבה

    0
    0
  24. היי תודה רבה על התרגום של הפרק אבל זה לא פותח לי אותו דרך הדרייב זה כותב לי "נכון לעכשיו לא ניתן להקרין סרטון זה. ישנה חריגה ממספר ההקרנות החוזרות המותר. נסה שוב מאוחר יותר." מה לעשות במצב הזה?

    0
    0
  25. איך לתפעל את טורנט? אני לא יודע איך מורידים את הפרק…

    0
    0
  26. תודה רבה על עונה מדהימה ! אין עלייך !

    0
    0
  27. תודה שניסית לעזור, אבל אני לא מצליח להוריד למחשב את התוכנה, האם יש דרך אחרת (חוץ מטורנט) לצפות בתוכן הנ"ל? איך יוצרים העתק לדרייב?

    0
    0
  28. ממש תודה על התרגום את מדהימה!
    ואם אפשר הסבר לגבי מה ששינו אני אשמח ?

    0
    0
    • הרבה מהקטעים בפרק שהיו לפני שאסטארוסה חטף את אליזבת', היו בפועל אחרי שהוא חטף אותה, במקום אחר לגמרי.
      מעבר לזה היו הרבה השמטות של שיחות והסברים, יותר מדי בשביל שאוכל לציין. שלחתי למעלה למישהו איזה צ'פטרים הפרק מכסה, אתה יכול ללכת לקרוא אותם.

      0
      0
  29. אני לא מצליח להוריד את זה ולא יודע להשתמש בטורנט

    0
    0
  30. פירוט מגניב למה דוקא תרעומת ולא זעם תודה על ההסבר ואם אפשר לישאול מה קרה בזמן x במנגה וכאן בזמן y?

    0
    0
    • חלק גדול מה"שיחה" בין אסטארוסה לאליזבת' קרה בפועל אחרי שהוא חטף אותה, ובמקום אחר. פירטתי למעלה למישהו איזה צ'פטרים הפרק כיסה אם אתה רוצה לקרוא בעצמך.

      0
      0
  31. נ.ב תודה רבה על הפרק והעבודה

    0
    0
  32. תודה רבה על תרגום הפרויקט! (:
    יש לי תחושה שאחרי שבאן יחזור הוא יהיה חזק פי עשרים ממה שהיה. P:
    ואני ממש מקווה שהם ילמדו לקח ובעונה הבאה אשכרה ישקיעו באנימציה…

    0
    0
  33. אני לא יודע אם זה המקום לשאול ^^
    אבל יש לך מושג מתי יוצא הסרט החדש של דיג'ימון?
    והאם את תתרגמי גם את הריימייק החדש לדיג'ימון הרפתקא?

    ~כרגיל תודה רבה על הכל 🙂

    0
    0
    • זה לא המקום.
      הוא כבר יצא ביפן. יקח לו כנראה חצי שנה לצאת לאינטרנט.
      רק אם הוא יהיה טוב. וזה לא יעשה בזמן יציאה בכל מקרה.

      0
      0
  34. המון המון תודה, את פשוט מדהימה!!!

    0
    0
  35. תודה רבה על ההשקעה וההתמדה!
    אין עלייך ליה 3>

    0
    0
  36. תודה רבה כמו תמיד עבודה מעולה:)
    לגבי מה שרשמת בפוסט, אני חושב שאת מחייסת יותר מידי חשיבות לתגובות השליליות . נכון יש אנשים שמתלוננים וחסרי הערכה אבל תמיד על כל אחד מהם יש כמה שבאמת סבלנים ומוקירים תודה.
    בנוגע לעונה, בכללי אני טיפה מאוכזב בעיקר בגלל מהאנימציה. חלק מההנאה שלי עם שבעת החטאים זה הקרבות ומרגיש שהם פיקששו איתם לגמרי מההתחלה ועד הסוף.

    0
    0
    • צר לי לבשר לך, כי אתה כנראה לא עוקב (בכל הפלטפורמות, לא רק באתר) – יש הרבה יותר תגובות שליליות. וקל להגיד "לא להתייחס" – תאמין לי שאם הייתי "מייחסת יותר מדי חשיבות" כמו שאתה טוען הייתי מפסיקה לתרגם מזמן. ממש לא מוצא חן בעיניי שאנשים באים ואומרים לי איך וכמה להתייחס למשהו. אם בחרתי להתייחס לזה זכותי, להגיד לי לא להתייחס לא גורם לי להרגיש טוב יותר, אלא רק להתעצבן יותר.

      0
      0
  37. ליה, את אלופה!!!!!!
    אסטרוסה איבד כל קשר למציאות….
    מעניין מה יהיה בעונה הבאה, לא לדאוג, אני מחכה לתרגום שלך בלבד.

    0
    0
  38. אז באיחור (אופנתי, כמובן) סיימתי את העונה הזאת. למען האמת, קצת מאוכזב, ולדעתי זאת העונה הכי חלשה עד כה. זה נובע מכמה נקודות:

    1. לא מתאים למליודאס להיות רשע- מה לעשות, יש דמויות שנועדו להיות "הגיבור הטוב", ומליודאס אחת מהם לדעתי. מחכה שיחזור לעצמו כבר…

    2. אנימציה- למרות שזה לא מאוד מפריע לי, ולדעתי היא לא 'כזאת' גרועה, עדיין יש פער ברור בין האנימציה עכשיו לבין האנימציה בעונות קודמות.

    3. באן- כבר שש פרקים לא ראו אותו (חוץ מאיזו גיחה קטנה בפרק הזה). עכשיו הוא לא אחד מהחטאים האהובים עליי, אבל בהחלט מרגישים בחסרונו ובטון הקליל והמשעשע שהוא מוסיף לסדרה. במיוחד חסר לי השטויות שלו ושל "שישו" (הוק, הוא קורא לו מאסטר וזה מצחיק אותי כל פעם מחדש משום מה).

    4. ארתור- זה עניין אישי, מפני שארתור הוא פחות או יותר הדמות האהובה עלי, ואז… ובכן, נפרדו דרכינו. אבל למען האמת, זה לא רק אני, אלא הם עשו הייפ גדול לקראתו ודיברו על זה שהוא עם כוחות קסם אדירים ויש לו פוטנציאל לא ממומש, וכשהוא סופסוף התחיל להעיר את היכולות שלו פשוט הרגו אותו. אני לא קורא מנגה אבל הניחוש שלי שיחזירו אותו לחיים, אחרת מה הרעיון להרוג אותו אחרי שכל כך הרימו לו. גם הסדרה הזאת לוקחת כמה וכמה קונספטים מאגדות המלך ארתור, אז אם כבר להרוג אותו בדרך אמינה, היו צריכים להביא את מורדרד. בכל מקרה נראה לי שזה פייק דת' והוא יחזור לחיים בקרוב, או שליוצר של הסדרה יש בעיה קשה של… ובכן, טמטום.

    5. הסוף המבאס- כמו שאמרת, ליה, זה בכלל לא מרגיש כמו סוף עונה. אולי זאת באמת מעין פגרה קצרה כמו בסדרות אמריקאיות, שהרי הסדרה תחזור באוקטובר (אם לא יהיו עיכובים בגלל הקורונה).

    בכל מקרה, תודה רבה רבה רבה על התרגום. את באמת עושה עבודת קודש, אז תבורכי, ו… למרות כל מה שאמרתי, אני עדיין מחכה לעונה הבאה (ושהמלך ארתור יקום לתחייה, אחרת זאת תהיה אכזבה).

    1
    0
    • שמחה שהאכזבה לא הייתה כזאת נוראית והיא לא גרמה לך לפרוש, ותודה ששיתפת מה אתה חושב! היה מאוד מעניין לקרוא.
      ואני חושבת שלא תתאכזב מהמשך הסיפור של ארתור ^^ אם באמת היו רוצים סתם להרוג אותו סופית לא היו מראים שמרלין שומרת על הגופה שלו שלמה ובטוחה…

      0
      0
  39. אומנם אני רק בחצי העונה בגלל שעשיתי ריווטצ באיחור, אבל תודה רבה לך על העונה ובכללי על התרגום הנפלא שאת עושה!!
    מקווה להמשיך לראות עוד מהאתר בעתיד, תודה 🙂

    0
    0
  40. תודה רבה
    ^_^

    0
    0
    • בבקשה

      0
      0
      • שלום רב לך,מר גיברת,הייתי מעוניין לדעת אם את וצוות העוברים מתכננים לתרגם את הסרט החדש של"digimon last evolution"
        או אפילו את האנימה החדשה שיוצאת להם ב2020
        תודה רבה מראש,וחג קורונה שמח לכולם.

        0
        0
  41. תודה!!!!!
    ראיתי את הפרק באיחור נוראי, כי העדפתי לחכות איתו מלהתבאס על שצופים בו יותר מדי אנשים בו זמנית=)
    ו-וואו, אסטארוסה איבד את זה!!!!!! והאירוניה במצב היא שהוא אולי האח הקטן, אבל יש לו את הגוף הכי מגודל!

    0
    0
  42. עבודה מצויינת, צפיתי בהכל אצלך.

    שאלה לא קשורה אבל אם זה לא בסדר את יכולה למחוק!
    האם תתרגמי את דיג'ימון החדש שיצא? תודה.

    0
    0
  43. היי
    במקום משפט התרעומת אפשר לבחור ב"משפט החרון" או משפט הכעס/חימה, לא חסר בעברית מילים נרדפות לזעם.
    ותודה על התרגום של הפרקים מעריכים את זהה מאוד.

    0
    0
    • איפה אמרתי שחסרות מילים נרדפות לזעם בדיוק? והסברתי למה לקחתי ספציפית תרעומת ולא משהו אחר, בגלל הקירוב בהקשר לפירוש הנוסף של היפנית. אז…. הערה מיותרת.

      0
      0
  44. אתם תתרגמו את הסרט digimon Evolution last kizuna?אחרי הכל, זה הסיום של סאגת ה Adventure.

    0
    0
  45. אביעד גורן

    שמעי את תותחית ממש אחלה תרגום.
    אשמח לדעת מאיפה היפנית שלך?ואם יש לך טיפים ?

    0
    0
    • שנים על גבי שנים של התעסקות + למידה רצינית (במסגרת) בחלק מהזמן.
      טיפ – תמצא מסגרת שנוחה לך (לימוד פרטי, קבוצתי, ביפן אם יש לך כסף לזה) ותתמיד בזה. בתור אחת שלמדה גם הרבה לבד אני יכולה להגיד לך שהתקופות בהן היחס בין כמה שלמדתי לזמן שעבר היה הגדול ביותר כשלמדתי במסגרת.

      0
      0
  46. אלופה אין עליך אבל היכן אוכל לראות את הפרק האחרון שאת מדברת עליו? ותודה על הפרק ממש יפה והתרגום נכון ומילים מובנות תודה רבה!

    0
    0
  47. לא תהיה לי בעיה עם את העונה הרביעית תפיק קלוברוורק(הסטודיו של ארץ לעולם לא המובטחת ופיירי טייל העונה האחרונה),כי האנימציה הזו אמנם לא הייתה טובה מדי,אבל גם לא כזו גרועה,בהשוואה לאנימות אחרות כגון ואן פאנץ מן עונה שתיים,חוץ מזה,הייתה אחלה עונה,אבל סוף מאכזב

    0
    0
  48. אבל איך משיגים את סוף הקרב מישהו יכול לעזור לי חוץ מי זה תודה רבה על התרגום

    0
    0
  49. מתי העונה החדשה תצע

    0
    0
  50. מתי העונה החדשה תצאה ואיפה אפשר לראות את הפרק

    0
    0
  51. באיזה תאריך זה יוצא

    0
    0
  52. הרגע סיימתי את העונה. תאמת שבהתחלה שמעתי שהאדפדציה ממש נוראית אז לא צפיתי בה
    עכשיו צפיתי וזה באמת היה די רע ביחס לציפיות המקוריות שלי אבל בכל מקרה הייתי צופה בה מתישהו ואני שמח שזה היה עם תרגום שלך ולא של איזה תרגום גרוע של מישהו.
    וגם אני שמתי לב שדווקא בהוצאות שבועיות הצופים מתנהגים בצורה יותר גועלית.. חבל.
    אה ואני סופר את הימים עד פרק 6 של בקרוב אהפוך אליך עם התרגום שלך. (אנימה באמת מדהימה)

    0
    0
  53. תודה רבה על הכל לא מובן מאליו בכלל

    0
    0
  54. פרק מושלםםםםם תודה רבה. רציתי לשאול אם תעלי עונה חמישית ואם כן מתי תהיה עונה 5
    ????????

    0
    0
  55. שומע אחי וואלה יש לך טעות כי פרק 24 הוא לא האחרון ראיתי שיש את פרק 25 ומעלה של עונה 4 ביוטיוב אבל זה בלי תרגום

    0
    0
  56. תקשיבי קראתי הכל ואת פשוט מדהימה תודה רבה לך❤❤?
    ממש מעריך את העבודה שאת עושה

    0
    0
  57. היי תודה על התרגום והסרטון באמת מודה לך רק אשמח לדעת עם יהיה המשך לסדרה הסוף הוא מעניין מאוד וזה חבל שהם קטעו תחלק הכי טוב מקווה שיצא עונה 5 😀 אשמח שתגיב לי במייל עם יהיה

    0
    0
  58. תודה רבה לך!!!!

    0
    0
  59. מתי תתרגמו את עונה 4?

    0
    0
  60. לא הבנתי נגמר כל הסדרה? או שאמור לצאת עונה חדשה ,כי זה נגמר בסוף פתוח רק עכשיו הם מתחילים את המלחמה הקדושה של הווה שלהם

    0
    0
  61. לא הבנתי נגמר כל הסדרה? או שאמור לצאת עונה חדשה ,כי זה נגמר בסוף פתוח רק עכשיו הם מתחילים את המלחמה הקדושה של הווה שלהם

    0
    0
  62. ותודה רבה לך על התרגום את מלכה

    0
    0
  63. רוצה להגיד תודה רבה למתרגמת מספר אחת שיצא לי לראות, את רק מתרגמת את
    גם נותנת את הדעה שלך שמוסיפה הרבה לאלמטים שלך שמח לראות שאת עוד עדייין בזה עוד מהתקופות הישנות ביותר כולי גאווה על זה תשאירי כמו שאת ממש נהניתי לצפות בסדרה תודה רבה וניפגש בעזרת ה בעונה הבא עוד מעט 🙂 (ממש בהלם מזה שאת עדיין מתרגמת זה משוו❤️)

    0
    0
  64. שיצא העונה החדשה את תתרגמי אותה?

    0
    0
  65. א. תודה רבה על כול ההשקעה שלך בפרקים זה לא מובן מאליו
    ב. אז לפי מה שקראתי בפוסט העונה החדשה תצא מהיום בערך עוד חצי שנה באוקטובר?

    1
    0
    • בבקשה.
      הקורונה שיבשה את לוחות הזמנים אז לא בטוח מתי יוצאת העונה הבאה. כרגע התאריך הוא כנראה ינואר.

      0
      0
  66. תודה רבה

    0
    0
  67. ליה את אלופה!
    התרגום שלך מושלם וההבדל באיכות ובהשקעה בהחלט מורגשים!
    באחד הפוסטים הזכרת שרת דיסקורד לקבוצה. איך אפשר להצטרף?
    .
    לגבי הפרק עצמו. בהחלט אחד הפרקים החלשים העונה.
    הבעיה שהסדרה פשוט מפסיקה באמצע כמו כל פרק אחר. אין הייפ או מתח "מיוחד" לעונה הבאה . אין נקודה. אין סוף למשהו. אין ניצחנו או פתרנו את X עכשיו צריך את Y וכו' וכו'
    .
    ותודה רבה!
    היה כיף לצפות

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*