מחזמר☆הבנות רביו סטארלייט, פרק 12

שלום לכולם!
אמנם אני כבר לא בחו"ל, אבל האמת שפשוט לא יכולתי לחכות לפרסם את הפוסט הזה, של הפרק האחרון של הסדרה המדהימה הזו. באמת שאין לכם מושג כמה אני אוהבת את סטארלייט. אבל אשמור את החפירה האישית לאחרי הדברים הרשמיים.
אז, הפרק האחרון. בפרק הקודם קארן הגיעה לבמת הגורל המוזרה של היקארי. האם קארן תצליח להציל את היקארי? האם שתי הבנות יגשימו את חלומן? צפו וגלו!
כמו כן, עוד כמה דברים מנהלתיים: בניגוד לבד"כ, גם הפרק הזה מוגש לכם בטורנט בודד. לא, זה לא בגלל שאני לא מתכננת לעשות באץ'. זה פשוט כי… סטארלייט עוד לא נגמר! בערך חח. ביחד עם הבלו-ריי של הסדרה יצאו שלושה ספיישלים שכמובן גם אותם תרגמתי. הסברים עליהם יבואו בפוסט שלהם בשבוע הבא, וכך גם הבאץ' המלא! (שיהיה כל הסדרה + הספיישלים) אז יש למה לצפות עדיין (;
כמו כן, אחרי הקישורים ולפני החפירות, יש לנו הידעת קצר ואחרון~

Torrent | Drive

הידעת?

  • בפרק יש לנו דוגמא לסוג של משחק מילים שהיפנים אוהבים מאוד – מילים שנשמעות אותו דבר, אך עם משמעות שונה לפי הקאנג'י. המשחק הספציפי שקורה בפרק הוא במילה "טסומי". עם הקאנג'י (וההיראגאנה) האלו: 摘み המשמעות היא "לקטוף". בעוד שעם הקאנג'י הזה: 罪 המשמעות היא "חטא". אז אם ישמע לכם שקארן אומרת את אותו משפט פעמיים אך עם תרגום שונה, תדעו שזאת הכוונה 😉
    גם לקטיפת הכוכבים וגם לחטא הכוכבים יש משמעות כבדה ורבה בפרק הזה. שימו לב לכך~

ועכשיו לחפירה המסורתית, שבניגוד לכמה וכמה מהפרוייקטים האחרונים, זו כנראה באמת הולכת להיות חפירה.
עברו 12 שבועות מאז פרסום הפרק הראשון, ו-13 שבועות מאז ההתלהבות שלי שבקרוב נתחיל להוציא את סטארלייט. האם הרגשות שלי כלפי הסדרה הזו דעכו עם הזמן? לא, לא, ועוד פעם לא. אני פשוט אוהבת את סטארלייט. אני כל כך אוהבת את סטארלייט. אני מאמינה שכבר קראתם את המילים האלה כל כך הרבה פעמים, אבל באמת שהרגש שלי כלפי הסדרה הזו (והפרנצ'ייז הזה) פשוט בלתי ניתן לתיאור.
צפיתי בסדרה הזו כבר כל כך הרבה פעמים. ואני עדיין ממשיכה לגלות דברים חדשים. ליטרלי היום(!!!!) גיליתי עוד משהו חדש שלא שמתי לב אליו. ועם כמה שהסדרה מדהימה (ונראה לי שהדגשתי את זה כבר מספיק), גם שאר הדברים גורמים לי להנאה צרופה לא פחות. המשחק לטלפון, ההופעות החיות, מחזות הזמר, הסטרימים עם המדבבות, הפאן ארט של המעריצים… אני כל כך שמחה שסטארלייט נכנס לחיים שלי, ואני שמחה שזה קרה מתי שזה קרה (אחרת יכול היה להיות שהחוויה שלי ממנו הייתה "נגועה" בחוויות רעות), כי אני בהחלט יכולה להגיד שהסדרה הזו פשוט ממלאת אותי וגורמת לי לתחושת סיפוק במלא דברים. אז כן, אל תצפו להפסיק לראות את סטארלייט כאן באתר רק כי סיימנו עם הסדרה. מעבר לספיישלים שבוע הבא, יש לי עוד הפתעה לעוד שבועיים (עליה אכריז בשבוע הבא). כמו כן, לא מזמן התחילה לצאת לסטארלייט סדרת מיני-אנימה. כלומר, סדרה עם פרקים קצרים ואנימציה בסגנון צ'יבי. ספציפית הסדרה הזו מכילה גם את הדמויות מהמשחק, שתאמינו לי, הן תוספת מבורכת, במיוחד בסדרת קומדיה. וגם את הסדרה הזו אני כמובן מתכננת לתרגם! (אם כי זה כנראה לא יקרה בזמן הקרוב)
ורוצים לדעת מה עוד?! בנובמבר הקרוב הולכת להיות עוד הופעה חיה של סטארלייט! וגם אליה כבר סגרתי כרטיסים (הפעם בצורה יותר "מסורתית" ולא דרך ספסרות חח). באמת נראה לכם שאני אפספס משהו כזה?! אין מצב. אני כבר לא יכולה לחכות! חח. כבר אמרתי שאני אוהבת את סטארלייט?! לול.
טובטוב, הגיע הזמן להפסיק עם ההתפאנגירלות ולחזור לקצת רצינות. אז בואו נדבר קצת על האנימה של סטארלייט בתור פרוייקט. אני לא חושבת שזה היה הפרוייקט הכי מאתגר שלקחתי על עצמי עד היום, אבל בהחלט היו לו קטעים. סטארלייט זו סדרה שמאוד מאוד בונה על להעביר דברים כאלו ואחרים בין השורות (כמו שבטח שמתם לב), ולכן היו כל מיני רגעים כאלה ואחרים בהם הייתי צריכה לשבור את הראש איך להעביר את המשמעות מצד אחד בצורה מובנת, ומצד שני בדרך כזו שכן עדיין נתונה לאינטרפטציה של הצופה – כי ככה היוצרים ניסו להעביר את הסדרה הזו. זוכרים את המשפט המפורסם של בננה מפרק 7? אני חושבת שזו הדוגמא הכי טובה למה שהזכרתי כרגע. אני ואלאור חשבנו הרבה מאוד ביחד איך אפשר להעביר את המשפט הזה בצורה הטובה והברורה ביותר, שניתנת לפירוש בכל הדרכים.
ואם כבר אלאור… אני רוצה להודות לו מקרב לב על כל העזרה בפרוייקט הזה. את העובדה שהוא אוהב את סטארלייט כמוני אני חושבת שכבר הבנתם מהתגובות הנהדרות והסיקור המדהים שלו. אבל מעבר לתרגום שירי הרביו על זה הוא קיבל קרדיט בכל פרק (ועשה בצורה מדהימה), הוא גם עזר לי בכל כך הרבה דברים אחרים. אני לא בטוחה במשהו? הולכת לאלאור. מתלבטת בין שני ניסוחים? אלאור. מנסה להבין מה היוצרים ניסו להעביר בסצנה איזוטרית של משפט וחצי? הוא תמיד שם לעזור לי. באמת שאני לא יכולה להודות לו מספיק. תודה לך אלאור! ♥ והולך להיות לנו ממש כיף גם בהופעה הפעם, אז תודה גם על זה שאתה בא איתי שוב ^~^
ואם כבר תודות… הפרוייקט הזה היה מיוחד מעוד סיבה, והיא אתם – הצופים שמגיבים ודנים על הפרק! היה כל כך כיף לקרוא תגובות שהן לא סתם "תודה", לדבר עם אנשים על הפרקים, לנתח דברים, ולהעשיר את העולם של הסדרה תוך כדי הצפיה. תודה רבה לכל המגיבים באשר הם שתרמו לדיון, אין לכם מושג כמה זה שימח אותי ^^.
מעבר לזה אין יותר מדי מה להגיד עוד לגבי הפרוייקט. אני בעיקר מקווה שלפחות מישהו אחד שם לב לכל מיני דברים 'שטותיים' שעשיתי לכיף כמו החלפת הצבע של הכוכבים בשיר סיום לפי הבנות ששרות, הצבעים של התרגום בשירי הרביו וכו' חח. אה, ובננה בסט גירל. מקווה שלא שכחתם את זה. ועדיין, הגיע הזמן להחזיר את הלוגו לקדמותו חח. אבל הלוגו של בננה עדיין ישאר ברשימת הלוגואים האקראיים כמובן~
ועכשיו זה הרגע בו אני בד"כ מודיעה הודעות לגבי העתיד של הקבוצה מבחינת פרוייקטים. טוב, אז ככה:
הסקר מהיומולדת עדיין בתוקף, אז אתם מוזמנים להמשיך להצביע על הפרוייקט ה"גדול" הבא! הסיבה לכך שהוא עדיין בתוקף היא שעוד לא התחלתי לעבוד על הפרוייקט הבא. למה? טוב, זה שהייתי חודש בחו"ל זו סיבה אחת. מעבר לזה, יש כל מיני דברים אחרים שאני רוצה לעשות ולסיים לפני שאתחיל פרוייקט חדש. חלק מהדברים קשורים לסטארלייט, כמו שכבר ציינתי. עוד משהו שאני עובדת עליו כרגע הוא תיקון של אחד מהפרוייקטים הישנים והאהובים עליי ביותר שבהחלט מגיע לו שפצור. כמו כן, מתישהו בחודש הבא הולכת לצאת העונה השלישית של החטאים וגם זה יעסיק אותי לא מעט. בקיצור, העתיד כרגע קצת מעורפל, אבל תמשיכו להתעדכן~
ואם כבר סקרים, אני סוף סוף הולכת להחליף את הסקר בצד לסקר דמות אהובה מסטארלייט ^^. חסר לכם אם בננה לא תנצח! חח
וזהו. אני חושבת שזה מקום טוב לסיים בו את הפוסט הזה. מקווה שנהנתם מהסדרה (גם אם לא באותה מידה כמוני חח), מהפוסטים ומהדיונים בתגובות, כי אני בהחלט נהנתי גם מכל אלו! זה בהחלט היה שינוי מרענן מבד"כ.
נתראה בשבוע הבא עם עוד קצת סטארלייט!
ליה.

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

16 תגובות

  1. וכך נחתמת הסדרה בצורה שאותי אישית סיפקה באופן מלא וסגרה את קצוותיה בצורה נהדרת.
    קארן, שלאורך כל הסדרה הזכירה לנו ש'בנות הבמה מתפתחות מיום ליום' ושתמיד בכניסה שלה לבמה ראינו בגדול את המילים 'חידוש עצמי' – לקחה לידיה את הגורל של פלורה, עלתה ו'נוצרה מחדש' אחרי נפילתה (הן אחרי נפילתה מהמגדל, והן אחרי "הפסדה" כביכול ברביו). היא שכתבה סוף מחודש שהפך את הטרגדיה של סטארלייט לסיום חיובי, שינתה את מהות 'קטיפת הכוכב' לקטיפה של קלייר עצמה כך שלא יהיה הדבר כחטא, בכוח ההבטחה (שהתהוותה ברביו כמגדל טוקיו המגשר ביניהן) שינתה את הגורל הנורא של קלייר והושיעה את היקארי מבמת הגורל האיומה שלה, לטובת במת גורל חדשה ומושלמת – סטארלייט ה-100, בו היא זכתה להגשים את ההבטחה הנצחית 'להיות כוכבת ולבצע סטארלייט יחד עם היקארי'.
    למקרה שתהיתם בגלל המרוצה של סוף הפרק, אני הבנתי שהזמן חזר אחורה וכל החצי שנה+ שעברו בפרק הקודם שבו לקדמותם. האם הייתה דרך מושלמת יותר לסיים את הסדרה? אחרי כל מה שעברנו ובהתאמה עם פאזל המוטיבים והרעיונות שנשזרו בפרט בארק האחרון – לדעתי לא. הסיום הזה היה פשוט חותמת מדהימה בעיניי.

    בספיישלים שיפורסמו בשבוע הבא נזכה לראות קצת מה קרה בין החזרה של היקארי מבמת הגורל עד לרגע תחילת הסטארלייט ה-100, כך שעוד יש מעט למה לצפות…

    אבל בסך הכל זהו. תודה שצפיתם ביצירת המופת הזאת שנקראת 'מחזמר הבנות רביו סטארלייט' בתרגום האיכותי של ליה, ותודה לליה המדהימה שקודם כל הכירה לי בכלל את הסדרה הזאת ולא ויתרה לי אחרי הפרק הראשון ("אלאור, יש אנימה שאני בטוחה שתאהב!", "זה היה ג'ירף עכשיו? אממ…", "לא, חכה! יש מלא מטאפורות ועומק שאתה תאהב!!"), שכמו שתיארה נפלא, הכניסה את הפרנצ'ייז המדהים הזה בחיים של שנינו ושנתנה לי הזכות לתרגם את שירי הרביו, להיות צופה בטא של התרגום שלה, ולקחת חלק מיוחד בתרגום הסדרה הזאת שכל כך יקרה ללבנו. תודה רבה ליה! ♥
    מצפה להופעה הקרובה יחד איתך, בה נזכה להתלהב הפעם מרוב הקאסט של סטארירה לא פחות משהתלהבנו מהקוקוגומי (;
    אז… זו ללא ספק האנימה האהובה עלי בכל הזמנים, ואני מקווה שהצלחתם להרגיש מהקסם והעומק שלה כמה שיותר ^^

    אני רוצה רק לציין שגם אני נהניתי לא פחות לקרוא את התגובות הנחמדות שפורסמו מאת הצופים השונים בעיקר בתחילת הפרויקט, וגם את של מר 'תו אקראי כלשהו מהקצה השמאלי העליון של המקלדת' שהגיב תגובות מעניינות ומגוונות לאורך הפרויקט~

    מי ייתן וניפגש בעוד פרויקטים מדהימים כאלה, אם כי קשה לי לראות אנימה שתתעלה על הרף שסטארלייט הציבה אצלי (;
    עד הפעם הבאה, Otoshigami~

    0
    0
  2. אם יש דבר אחד שאקח מהפרק הזה הוא שכדי ליצור במה יש צורך בצופה, ולכן כל מה שקרה עד עכשיו באודישנים זו בעצם אשמתנו.
    אהבתי את זה יותר ממה שצריך כנראה.
    וגם שאפשר לחדש את הזוהר שלך, ובמה ללא מספיק משאבים לא יכולה להתקיים כפי שצריך.

    0
    0
  3. נראה לי הפרק הזה השאיר את כולם ללא מילים, אין כמעט תגובות…………
    (הוא השאיר אותי ללא מילים לפחות)
    היה נחמד אם זה היה ברור יותר שהם חזרו חצי שנה אחורה….

    0
    0
    • אישית, גם בלי לדעת שהן חזרו אחורה לא מרגיש לי שזה משנה כל כך לסוף של האנימה בכל אופן.
      גם אם הן לא היו חוזרות להתחלה, עדיין היו להן כמעט חמישה חודשים לשנות את התפקידים וההופעה אני בטוחה שהן היו מצליחות. החשיבות לזה שהן באמת חזרו אחורה יותר קשורה לדברים האחרים בפרנצ'ייז כמו הספיישלים, הסיפור מהמשחק וכו'.

      0
      0
  4. האיש המוזר הזה

    תודה רבה
    סדרה מעולה

    0
    0
  5. תודה רבה
    ^_^

    0
    0
  6. וואו. האנימה השאירה אותי פשוט ללא מילים.
    ללא ספק מאסטרפיס אמיתי.
    זה היה פשוט מדהים, תודה תודה תודה תודה תודה ליה שנתת לי לחוות את הדבר הזה.
    נראה לי שעכשיו זאת האנימה האהובה עלי. היא ממש נחקקה בליבי.
    תודה רבה לך ליה על האנימה שהבאת לנו ועל התרגום המדהים.

    0
    0
  7. !Wakarimasu
    צפיתי עכשיו ברצף בכל הפרקים שהחסרתי, עברה עליי תקופה קשה מיני בחינות וזה גרם לי לנשור מהצפייה אחרי פרק 7 לצערי…
    אבל עכשיו אני מבינה את האנימה הזו! והיא פשוט גאונית, אדירה ומקסימה 3>
    הבטחתי לעדכן – מאיה וקלודין באמת מקסימות, אהבתי ממש את הסיפור שלהן. בכלל הן כתובות בצורה הרבה יותר ידידותית בפרקים האחרונים.
    אבל הדמות האהובה עליי נשארה ג'ונה, אני פשוט מאוהבת בה. היא כזו חתיכה, עם המשקפיים שלה (משקפיים זה הדבר הכי מקסים ביקום 3>) והיא מצטטת את שייקספיר וניטשה ומי לא. היא פשוט מהממת 3> (אני צריכה את המספר שלה, יש למישהו? XD)
    בננה היא גם דמות מיוחדת מאוד, אחת ההברקות הגדולות של הסדרה הזו.
    בניית הדמות של היקארי עשויה בצורה יוצאת מן הכלל.
    אני חייבת לצפות בסדרה הזו שוב בקרוב, השתניתי אחרי הצפייה והבן אדם החדש שנהייתי בטח תקבל את חוויית הצפייה בסטארלייט ברמה אחרת לגמרי ~
    וכמובן תודה עצומה לכם, בלעדיכם לא הייתי מגלה את האנימה המיוחדת הזו. האתר הזה הוא פשוט אוצר! 3>

    0
    0
    • בבקשה, אני שמחה מאוד שנהנת! וגם שעדכנת ^^
      אנסה להשיג לך את המספר של ג'ונה בהזדמנות חח.
      תחזרי לעדכן גם אחרי הצפיה השניה! אני בטוחה שתשימי לב לעוד כל כך הרבה דברים שחמקו ממך בצפיה הראשונה, זה ממש כיף~

      0
      0
  8. טוב…. ליה אם אפשר לכפר על ה 罪 של ההברזה שלי זה יתחיל פה D: וטוב מאד שכך.
    תחילה כפי שאת כנראה יודעת אני חובב מושבע של סיפורים טובים, אני אוהב לנתח אותם ולבקר אותם כשצריך.
    פה קיבלתי פשוט 12 פרקים של עונג צרוף, אני כאמור דרוש לעשות ריווצ' רציני לסדרה+ המשחק (שבזמן שלך היה בו קצת סיפורים והיום בשביל לעמוד בקצב אי אפשר בלי לחלק אותו ל2 משחק וקריאה D: דרך אגב, התחלתי לקרוא כל פעם שנגמר שם האנרגיה חחח ככה אני אדביק את הקצב)
    אז תצפי לעוד כמה תגובות אחרי הריווצ' ואני מקווה שיהיו מעניינות!

    ומחפירה לחפירה, קודם כל השם שאני נותן לפרק וככה אני כנראה אזכור אותו זה הפרק שבו היקארי הפכה ליימר המייסדת D: (כן הייתי חייב להכניס את זה פה)
    הפרק האחרון שהגבתי בו היה פרק 7, ששם התפוצץ לי המוח ואני מדי פעם עוד ממשיך לחשוב עליו. כאן הגיע פרק שכנראה היה יותר משמעותי ממנו המסטורין המתח הביזריות הפסיכודליות הכל בפרק אחד קצר פשוט לא להאמין!!
    קודם כל אני רוצה להזכיר את התאוריה שפיתחנו לגבי פוטאבה וקארוקו שהן לא קשורות לסיפור המרכזי שכולן נמצאות בו ורומזים את זה בכמה סצנות, ובכן בפרק הזה שנוגע לקארן והיקארי תחילה ראינו רק את פוטאבה וקארוקו ביחד חותכות בצל וכו', ואז יש Zoom uot לשאר הבנות שגם הן איתם, כלומר הפרק הזה אחרי שכל הבנות ליוו את קארן בפרק הקודם הן לא המשיכו איתה אלא נשארו עם פוטאבה וקארוקו. וככה מתחיל הפרק יפה, ואז רואים את יימיר פריץ עושה את ההופעה של סטאלייט. עכשיו כאן אני פשוט מתרגש לדבר על זה הג'ירף פאקניג שבר את הקיר הרביעי!!
    אפשר להסתכל על זה מכאן בכל כך הרבה נתיבים שמסבירים כל כך הרבה! כנראה שהייתי תופס אתכם אתמול עד ממש מאוחר עם חפירות בעניין הזה. פה נפתרה תעלומה לגבי הג'ירף ולגבי כל הסיפור ונפתחו כל כך הרבה שאלות חדשות.
    קודם כל נדבר תכני, הסדרה מביאה ביקורת קשה על תרבות בתי הספר למשחק ועל עולם התרבות בכלל. ובכן הג'ירף שאני נוהג לומר שהוא מסמל את זה שצופה מלמעלה תמיד ומצפה ל"הופעה" הכי טובה, לא משנה מה המחיר שהשחקנים משלמים בשביל ההופעה הכי טובה. (דוגמת הית' לג'ר שכנראה מת בגלל ה"הופעה הכי טובה" וכן כל השאר שצריכים להקריב מעצמם את האישיות שלהם וכו') מי האשם בזה? למעשה הצופים.. שהם דורשים יותר ויותר, נכון שנערת הבמה היא זאת שנכנסה מרצונה וכולי.. ובכן כאן הג'ירף שאין לו שם, עבר, רקע, כלום. למה? כי זה לא משנה פנה אלינו ושבר את הקיר הרביעי ואמר אתם הצופים של הבמה, בלעדכם אין הופעה. זה תופעה שיש בספורים כאלה ואחרים שאחד מהדמויות מודע לכך שהוא דמות בסדרה (כמו דדפול וריק מריק ומורטי אבל זה דיון ליום אחר אם יתחשק לך כי יש הבדל בין שלושתם) התודעה הזאת צריכה לבוא בזהירות ממש לא להרוס את החווית צפייה כי זה חבל מאד דק להפוך לדפוק. הטירוף וההנאה שלו מהסצנה הייתה קרובה להנאה שהייתה לי בתור צופה ש"הבין" את העומק של הסצנה שקרתה ואולי כאן אנחנו מבינים למה הוא אומר "אני מבין" (כאן אני מודה לך שלא פירשת כמו באנגלית "אני רואה" בהמשך תבוא תודה מסודרת אבל זה דרוש פה) הסיבה לכך היא שהוא נהנה מלהבין משהו בסצנה שכן הוא מסתבר לא רק דמות בסדרה אלא צופה (!) שנהנה מהמתרחש.
    לעיקרו של פרק, כבר ציינו שהיקארי טיפשה כי היא לא רואה קדימה, והיא רצתה להיות קדושה מעונה בשביל קארן והחברות רק כדי לא לקחת להם את הזוהר ולכן היא הפכה ליימיר, כן כבר אמרנו. קארן מגיעה אליה ומנסה לעורר אותה מהטראנס שהיא נכנסה אליו ולא מצליחה, היקארי בלופ, אותה היקארי שהייתה זאת שאמרנו עליה שהיא הסמל לגלגל שמניע את העלילה קדימה בסיפור של בננה, הפכה לגלגל שחוזר על עצמו- היקארי גלגל! וכאן מגיעה קארן להציל אותה, מה שלא אפשרי כי יש רק טופ סטאר אחת, וכל הזמן מישהי אחרת תסבול, קארן מפסידה (כי היא חייבת להפסיד בהתחלה) כי הערך של היקארי היה חזק מהרצון של קארן לקיים את ההבטחה. ואז קארן, נערת החידוש העצמי זימנה את מגדל טוקיו! חח
    שהוא מסמל את ההבטחה שמקשרת בינהם. למעשה הסבירה לנו איך יכול להיות סוף הגיוני, כי למעשה הזוהר לא יכול להיות לשני נערות במה, אחת תיקח מהשניה. ובכן הדרך היא חידוש עצמי, על ידי כח הרצון שנבע מההבטחה שלהן נוצר הכח להתחדש. קארן אכן הפסידה, והפסידה את הזוהר שלה כבר. אבל זה לא משנה כי אם תתחילי מחדש יחזור הזוהר. וכך הן עושות את ההדרן (שזה גם גאוני דרך אגב) ומביאות את ההופעה הטובה ביותר. שהיא למעשה מה שחיפש הג'ירף (ואנחנו), למעשה הוא ניזון ביום יום מהופעות חוזרות ונשנות כפי שסיפקה לו היקארי בצורה מושלמת. אבל כאן קיבלנו את מה שחיפשנו, הפתעה "הנערה שקפצה פנימה" שינתה הכל…
    וכפי שהבטחת הסדרה נגמרה בסוף מספק שמשאיר טעם לעוד (כבר עולות לי מלא ספקולציות אז אני כבר אצטרף להמתנה שלך)
    אני רוצה שוב להודות לך על תרגום הסדרה בצורה ששיפרה את החוויה שלי ולא להיפך, על זה שהכרת לי את הסדרה ונתת לה חשיבות ככה שיכולתי להתייחס אליה ברצינות. וכמובן על הדיונים שהיו פורים במיוחד.
    לגבי קומונו הבטחתי, ואקיים אני אצפה אבל לא בטוח שאני אתחבר, (אני לא "סומך" על הטעם שלך כפי שאחרים סומכים כי יש לנו טעם שונה קצת.. אבל אני יודע שכשאת אומרת על משהו שהוא טוב הוא בטוח ברמה אז תמיד שווה בדיקה) תגובה בסמוך.

    כתבתי כל כך הרבה.. אז נסיים עם הקטע האהוב עלי זה מסנוור !!

    3
    0
    • וואו, תודה רבה על התגובה המושקעת אביב!
      מודה שלא חשבתי בעצמי על הדמיון בין היקארי ליימיר (כשצפיתי בסטארלייט במקור לא הייתי בתוך שינגקי כמו היום), אבל זה בהחלט דמיון שקיים בהרבה רבדים.
      לגבי פוטאבה וקאורוקו – כן אמרנו שהן קצת "לא קשורות" אבל הן אף פעם בחיים לא היו לגמרי לא קשורות. זו דעתי בכל אופן, והאמת שהיה מישהו שהתווכח איתי על הנושא בתגובות של פרק 6 אני חושבת… ממליצה לך להעיף מבט.
      אני שמחה שנהנת מהפרק ומהסדרה, ושעל ההתחלה יצא לך לראות אותה בתרגום טוב ^^
      אחכה בקוצר רוח לתגובות נוספות ממך בריווץ'. ממליצה, אגב, להתמקד יותר בשירים בצפיה הבאה שלך. הם מאוד מוסיפים לכל רביו ורביו והם לא סתם שם.
      הסדרה הזו בהחלט מסנוורת~

      ולגבי קמונו, אל תרגיש מחויב, באמת חח. כל מה שכתבתי בפוסט הראשון היה יותר לאנשים ששופטים בצורה שטחית, ולא לאנשים כמוך שיודעים מה הטעם שלהם ומה כנראה יתפוס אותם וכנראה לא. האמת שהזכרת לי שהגענו לפרק 3 של הסדרה ולפי התגובות נראה שאף אחד עדיין לא שם לב לכל הרמיזות המיסתוריות שהיא מכילה חח… אז אני לא מצפה לסיים אותה עם הרבה צופים חח.

      2
      0
  9. וואו, אין לי מילים
    תודה ענקית על תרגום הסדרה, אמרתי את זה כבר אבל אני אגיד את זה שוב, בלעדייך לא הייתי מכיר את הסדרה המדהימה הזו, תודה רבה אני ממש מעריך את זה :JunnaPray: ❤
    אני כל כך שמח שעשיתי את הריוואץ' הוא גרם לי לאהוב את הסדרה אפילו יותר ולתת לי רצון לחזור למשחק חח. הפרק הזה היה נהדר, הטרגדיה בסיפור הפכה לסוף הטוב והפרק הזה הרגיש לי כמו סגירת מעגל :noticed: וגם החלום של הג'ירף התגשם בסוף XD

    הסיפור בסדרה פשוט מדהים ונהנתי מכל רגע בריוואצ'. הצחיק אותי שהג'ירף אמר לקארן "עוד פעם קפצת על דעת עצמך?" וזה ממש הוסיף בעיניי שפשוט שמו "שלט" של החידוש העצמי ולא עשו את כל הבלגן באותו רגע חח.
    הקריוקים בסדרה היו מדהימים ולדעתי זה היה ממש נחמד והוסיף הרבה שהכוכבים השתנו בהתאם לדמות ששרה את השיר~

    (כתבתי די הרבה יחסית למישהו שאין לו מילים:stuck_out_tongue:)
    שוב תודה על התרגום
    ונתראה באסולט לילי~

    1
    0
    • בבקשה גיל!! שמחה שעשית ריווץ' ושהוא גרם לך להעריך את הסדרה אפילו יותר!
      תמיד אמרתי שזו לא סדרה לצפיה אחת, אבל אני לא מהמטיפים אז אף פעם לא ממש לחצתי על אנשים לצפות שוב… אבל אין מה לעשות, פשוט אי אפשר להכחיש את כל הערך המדהים שיש לסדרה בצפיות נוספות (שניה ומעלה).
      תודה רבה על כל התגובות, גם כשאין לך הרבה מילים

      1
      0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*