סיפורו של גרייפ-קון

שלום לכולם וברוכים הבאים לפוסט מיוחד בחדר של קירינו.
הפוסט הזה לא מכיל שום דבר פאנסאב-י או אפילו תרגומי, אלא יותר העשרה. הסיפור שאני הולכת לספר בפוסט הזה פשוט יותר מדי עשיר בשביל להשאיר אותו ב"הידעת" בפוסט של הפרק הרלוונטי.
אז, בואו נתחיל!
בפרק 8 של קמונו פרינדז אנחנו זוכים להכיר מקרוב את קבוצת איידוליות הפינגווין, פפאפו. אך האם ידעתם שלאחת מהן, הולולו הפינגוון הומבולדט, יש סיפור חוצה מימדים?

ב-1996, בגן החיות האמורה שבטוקיו נולד לו פינגווין הומבולדט. הוא קיבל את השם "גרייפ-קון", משום שהתגית ששמו על כנפו הייתה בצבע סגול. ב-2007, גרייפ-קון ובת זוגו מידורי הועברו לגן החיות טובו שבסאיטאמה. לאחר עשור של זוגיות, מידורי החליטה לנטוש את גרייפ-קון לטובת פינגווין זכר צעיר יותר, דבר שגרם לגרייפ-קון להיות מבודד משאר הפינגווינים.
בשנת 2017, גן החיות טובו פיזר 60 דמויות קרטון ברחבי הגן, שנשאו דמויות מהסדרה קמונו פרינדז, כדי למשוך מבקרים. הדמות שהוצבה בתוך האיזור של גרייפ-קון הייתה, כפי שניחשתם, הולולו (שהיא פינגווין הומבולדט בעצמה!). גרייפ-קון בילה שעות בבהייה בהולולו, ואפילו ניסה כמה וכמה פעמים להגיע אל דמות הקרטון שהייתה ממוקמת על סלע. עובדי הפארק נאלצו להפריד אותו ממנה כמה פעמים ביום כדי שהוא יאכל. אמצעי התקשורת שגילו על העניין טענו שגרייפ-קון היה "מאוהב" (והאהבה שלו אפילו גרמה לגן החיות להוציא משקה מיוחד בדמותה).
גרייפ-קון ואהבתו התמימה אל דמות הקרטון של הולולו הקנו לו מעריצים רבים מרחבי הרשת והעולם. המדבבת של הולולו בסדרה, צ'יקוטה איקוקו, הגיעה לבקר את הפינגווין (תמונה בצד ימין) כחלק מאירוע חינוכי על פינגווינים. אפילו תוכנן להתקיים פסטיבל לכבודו, אך מצבו הבריאותי של הפינגווין החל להדרדר.
באוקטובר של אותה שנה גרייפ-קון נפטר. גן החיות הכין לכבודו פינה בה מבקרים יכלו לחלוק לו כבוד עם פרחים ותמונות. הרשת געשה, ואנשים רבים העלו פוסטים בנושא וציורים של גרייפ-קון יחד עם הולולו.
כמה חודשים לאחר מכן, גן החיות החליף את דמות הקרטון של הולולו בשטח בו גר גרייפ-קון בדמות קרטון חדשה. הפעם, הקרטון הכיל איור גם של הולולו וגם של גרייפ-קון, כדי להנציח את השניים ואת אהבתו של גרייפ-קון (תמונה בצד שמאל).

אני יכולה לספר שלמרות שבזמן שכל הדבר הזה קרה בכלל לא היה לי מושג מה זה קמונו פרינדז, אפילו אני נחשפתי לגרייפ-קון כשהוא נפטר. אני ממש זוכרת איך הטוויטר שלי היה מלא פתאום בציורים ודיבורים על פינגווין בשם "גרייפ-קון", וחברה שהייתי איתה בקשר באותו זמן סיפרה לי שזה פינגווין ממש מוכר שמת. מי היה מאמין שכעבור כמה שנים אגלה על הסדרה, וכך גם אגלה מחדש את הסיפור המקסים של הפינגווין הזה.

אבל אני לא רוצה שנסיים את הפוסט בנימה עצובה! על כן אביא משהו נוסף מקסים וחמוד. אם אתם נמצאים בשרת הדיסקורד, כנראה ראיתם אותי חופרת על זה הרבה חח.
בפרק 8 אנחנו גם זוכים לראות חלק קטן מההופעה של פפאפו. החלק שאנחנו רואים הוא כשהן שרות ורוקדות את שיר הנושא שלהן, "חולמת בשמים גדולים". אבל כמו שאנחנו כבר מכירים את קמונו פרינדז, הביצוע הטכני של אנימציה וכו' ממש לא הצד החזק שלה… אז מזל שקיים לשיר הזה קליפ מלא! הוא אמנם לא מצויר, אבל אישית זה מה שגורם לי לאהוב אותו אפילו יותר חח. המדבבות של פפאפו (וגם המדבבת של מרגיי!) מופיעות בקליפ ושרות עם ריקוד חמוד והמון פינגווינים ששוחים להן מעל הראש~
באמת שאני ממש אוהבת את השיר והקליפ הזה, מקווה שגם אתם תהנו ממנו!

 

ועכשיו אפשר באמת לסיים את הפוסט (:
מקווה שנהנתם מההעשרה. ואם הגעתם לפוסט הזה רק במקרה, אז מקווה שהפוסט הזה גרם לכם לרצות לצפות בקמונו פרינדז!!!
עד הפעם הבאה,
ליה.

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

4 תגובות

  1. יאא איזה סיפור מקסים!
    ויש כאן גם הוכחה שהתאהבות (אולי זו מילה חזקה קצת, אבל משהו כזה לפחות) בדמויות מצוירות זה דבר טבעי לחלוטין (:
    לבבות פינגווין (: ??????

    3
    0
  2. וואו, איזה סיפור מעניין.
    אני מאד אוהבת פוסטים כאלו D:
    גרייפ-קון ממש חמוד, ואיזה יפה שהנציחו אותו ככה.
    האיור של שניהם ביחד ממש יפה ומרגש~
    האמת שלא שמעתי בכלל על הסיפור הזה, וזה ממש מקסים שהנציחו אותו ככה.
    הם מתוקים ♥

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*