מחזמר☆הבנות רביו סטארלייט, פרק 8

שלום לכולם~
אז כפי שאתם רואים הפוסט פורסם ממש מוקדם (אם אני לא טועה, לפי שעון ישראל עכשיו כמעט 4 בבוקר). אצלי עדיין יום שני בערב, אבל זה בדיוק הזמן בו אני יכולה לפרסם את הפרק ולכן זה מה שאני עושה. אצלכם כבר יום שלישי אז הכל טוב! חח.
אז, פרק 8. אחרי הפרק האדיר שהיה לנו בשבוע שעבר (כל כך שמחתי לקרוא את התגובות!) השבוע אנחנו ממשיכים עם פרק חזק לא פחות. סוף סוף נזכה לקבל תשובות ולדעת את האמת בנוגע לאחת הדמויות הכי מיסתוריות בסדרה – היקארי. כמובן שאנחנו לא נוטשים את הסיפור של בננה איתו התחלנו בפעם שעברה. פרק מדהים ביותר! (עם שיר הרביו האהוב עליי). כמו כן שימו לב שיש המשך אחרי השיר סיום.
אז תהנו, ואשמח מאוד אם תשתפו את הטורנט. אם כבר הטורנט, האמת שיש מצב שהוא לא יעבוד בכלל. אני לא יודעת אם המחשב שלי בארץ עדיין דולק או לא. אם כן, הוא ישתף את הפרק. אם לא… תורידו בדוקס ותשתפו במקומי לכמה זמן? אני אעריך את זה מאוד ^^;
ליה.

Torrent | Drive

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

22 תגובות

  1. וזו, ידידיי, הסיבה שלשחק במשחק של סטארלייט לפני האנימה זה רעיון רע.
    מיד בתחילת הסיפור הראשי שם הן מזכירות בנונשלנטיות גמורה את העובדה ש'מי שמפסידה ברביו מאבדת את הזוהר שלה', פרט שאנחנו רואים באופן דרמטי ביותר בפרק הזה עם סיפורה העצוב של היקארי.

    ללא ספק אחד הפרקים האהובים עלי בסדרה. הרביו מדהים, רעיון ה'קימה מחדש' של היקארי בזכות ובכוח ההבטחה עם קארן מדהים, וכל זה לעומת ה'שמירה' של בננה שקיבלה כל כך הרבה משקל בפרק הקודם…. פשוט מדהים חח.

    אגב, שמתם לב לצבע הגלימה של היקארי לפני שהפסידה באודישנים בלונדון, נכון? (;

    0
    0
    • אז בגלל שזה נסיון שני הגלימה הפכה מאדום לכחול? או בגלל שהיא רואה את עצמה בתור קלייר שהגלימה הפכה לכחולה?
      ומסתבר שהיקארי היא שמאלית, זה היה מפתיע

      0
      0
      • מה שאני ואלאור חשבנו עליו בנוגע לגלימה הלך ככה:
        באודישנים הראשונים הגלימה הייתה אדומה כמו כולם. אבל אז היא הפסידה, וקיבלה הזדמנות נוספת. הפעם, ה"במה" כבר יודעת שהיקארי שמאלית (אגב, זה לא כזה מפתיע, זה די מול הפרצוף שלנו מההתחלה) אז היא מסדרת לה גלימה שלא תפריע לה (הגיוני שאם הגלימה היא בצד שמאל אז היא מפריעה לתפקוד שלה עם הנשק, והרבה יותר קל כשהגלימה בצד הנגדי ליד החזקה). זה מה שאנחנו חשבנו בכל אופן. לגבי הצבע, אני כן מאמינה שזה רפרנס לקלייר בשלב המאוחר יותר, אבל לא שהיקארי "שלטה" בבחירה הזו. בפרק הזה אנחנו רואים שהיא לא ידעה מתי ואיפה יהיו האודישנים הבאים אליה הג'ירף שולח אותה, אז היא בטח לא ידעה שמדובר במקום בו מעלים את סטארלייט.

        0
        0
  2. הרגע הבנתי משהו קריפי, אם ה"שחזור" של בננה משפיע על כל העולם האמיתי היקארי בעצם חיה את הפסד שלה עשרות פעמים לפני הפעם הזו.
    לא הבנתי אבל מה כל כך שונה ב"שחזור" הזה? כלומר היקארי הפסידה הרבה פעמים והפעם הג'ירף מחליט לתת לה הזדמנות נוספות?
    קרה משהו שונה הפעם אצלה?

    0
    0
    • יכול להיות שזו הפעם הראשונה שהיא הבינה מה היא איבדה ובאה להתעצבן על הג׳ירף (ולכן הוא נתן לה הזדמנות נוספת והכל השתנה).

      0
      0
  3. האיש המוזר הזה

    תודה~

    0
    0
  4. האיש המוזר הזה

    ואהבתי את הטפט החדש…

    0
    0
  5. תודה על הפרק!
    הפרק היה נהדר והיה כיף לראות את היקארי וללמוד עוד על הדמות שלה.

    0
    0
  6. תודה רבה
    ^_^

    0
    0
  7. תודה על פרק D:
    גם הפרק הזה היה מעולה~
    הרביו היה מעולה (וסוף סוף בננה שרה חח) והסיפור של היקארי, וואו :aruigato: :noticed: אני תוהה אם בחלק שהיא יושבת ומאחוריה יש שלד של ג'ירף ואז רואים את הצל הג'ירף זה נועד לסמל את זה שהג'ירף צופה מכל מקום?

    1
    0
    • בבקשה~
      לא יודעת אם זה מה שזה נועד לסמל, אבל מה שמגניב בקטע הזה זה שהג'ירף מאחוריה הוא שלד, אבל הצל של השלד….. הוא צל רגיל! חח.
      וכן בננה שרה מהמם, זה פשוט פשע שלא נתנו לה לשיר יותר חח.

      1
      0
  8. הרביו הזה היה מדהים ויזואלית, נהניתי ממנו כמו ילד קטן שרואה דרגון בול, באמת היה מעניין לראות את היקארי מאבדת את עצמה לג'ירף לאט לאט ואיך לבסוף היא חוזרת לעצמה בעזרת ההבטחה החזקה עם קארן!
    בננה בהחלט דמות מגניבה, במהלך הקרב לא יכולתי להזיז ממנה את העניים

    תודה רבה על התרגום!

    0
    0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*