מחזמר☆הבנות רביו סטארלייט, פרק 9

שלום לכולם~
אומנם השעה לא אידאלית בשבילכם, אבל בשבילי היא כן. וכבר יום שלישי, אז זה הזמן לעוד פרק של סטארלייט!
אחרי ההפסד של בננה בפרק הקודם, אנחנו נכנסים לפרק הזה כשרמת הלחץ שלה הרבה יותר גבוהה. בפרק זה נזכה לראות איך הארק המדהים שלה מסתיים. לא אגיד מעבר לזה, רק אוסיף שלדעתי האישית זה אחד מהפרקים היותר מרגשים (ולי הוא גם קשה אישית, אחרי הצפיה אולי תבינו למה חח). שימו לב שיש המשך אחרי השיר סיום. מקווה שתהנו מהפרק, ותחזרו לשתף מה חשבתם!
לאחרונה שמתי לב שהרבה אנשים שואלים על העונה הבאה של שבעת חטאי המוות. כן, אנחנו נתרגם אותה כשהיא תצא. זה יקרה באוקטובר, כלומר לא בחודש וחצי הקרובים, אז נא לא להטריד אותי עם זה מעבר. גם על הייקיו שואלים פה ושם אז אענה גם על זה: אנחנו נתרגם את עונה 4, אבל זה לא יהיה בקצב יציאה כמו עם החטאים, אלא כשיצאו הבלוריי. למה? ככה.
עד הפעם הבאה,
ליה.

Torrent | Drive

About TsUNaMy WaVe

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

36 תגובות

  1. פרק כל כך מרגש וטוב, וסגירה נהדרת לארק בננה. הסצנה של בננה וג'ונה בסוף גרמה לי ממש לאהוב את ג'ונה, ואת הכימיה בינה לבין בננה. בנוסף, החצי הראשון של הפרק סוף כל סוף מציג לנו בפעם הראשונה את מחזה הסטארלייט של השנה שעברה באופן מסודר! וכמו כן, זכינו בפרק הזה וגם בסוף הפרק הקודם אחרי הרביו של בננה והיקארי, להיחשף (באופן לא ברור במיוחד) לבעיה שהולכת להיות הבעיה המרכזית והשורשית ביותר של הארק שיסגור את הסדרה. מעניין מי מכם שם לב לרמיזות, ולמי שלא… פרק 11 יבהיר היטב לאיזה "גורל בלתי נמנע" מושכות הגורל יובילו אותנו. יש למה לצפות~

    ואגב, בונוס קטן שחיכיתי לפרק הזה כדי לפרסם אותו:
    למקרה שראיתם פה ושם שאני וליה הזכרנו ש'עד היום אנחנו מדברים ומגלים דברים על הסדרה', בואו ותראו אלמנט סימבולי מדהים שגילינו (וגם לא בעצמנו, אלא על ידי מישהו ברשת שפרסם) ממש לא מזמן, שאני בטוח למדי שרובכם הגדול פספס אותו בפרק 7. כן, גם מי שצפה בפרק יותר מפעם אחת חח…
    אני לא אומר מה זה, אלא רק אפרסם גיף שהכנתי שעוזר להתמקד על הסצנה הסימבולית, וארמוז שמדובר ב-foreshadowing למה שקרה בפרק הזה (פרק 9). שימו לב למה שקארן אומרת (סלחו לי, זה מהתרגום באנגלית), ומה שהיא עושה בזמן שהיא אומרת את זה:

    [פרק 7. באזור דקה 12:10]

    אז למי שתוהה למה אני מתכוון כשאני אומר 'הסדרה משתמשת בהמון אלמנטים סימבוליים בין השורות', הנה דוגמה ממש טובה. עכשיו תחשבו כמה דוגמאות כאלה היו במהלך הפרקים ופספסנו אותם 3:
    סתם ככה עוד דוגמה חמודה מהפרק הזה שבמקרה שמרתי ומצאתי כשחיפשתי את הגיף הזה – תראו את משחקי האור והצל שמרמזים איך סטארלייט ה-99 היה בעיני בננה ואיך סטארלייט ה-100 בעיניה. שמתם לב לזה בפרק?

    טוב, עכשיו כל שנותר לצפות הוא לארק הסיום. המשך צפייה מהנה! (:

    0
    0
    • אתה ליטרלי בזבזת 20 דקות או פחות על תגובה שמע כל הכבוד.

      0
      0
      • "בזבזתי"? אם לדבר על סטארלייט זה בזבוז זמן, בזבזתי הרבה יותר מעשרים דקות על זה, ידידי, ואני לא מתחרט על דקה ש"בזבזתי" על זה (;
        ואל תמעיט בערכי בבקשה. התגובה הזאת לא לקחה לי יותר מ-5 דקות. אם אתה רוצה לראות "בזבוז זמן" אמיתי תקרא את הסיקור שלי על סטארלייט~

        0
        0
        • המממממ אם אתה אומר ככה ידידי הוותיק אוטושיגאמי.
          הווו כמצופה ממך שיגאמי היה לי ניחוש קטן שזה לקח לך לא יותר מ 5 דקות ואני אקרא את הסיקור בהזדמנות. עכשיו אם תסלח לי אני זזתי לי כשתתחבר לספין שיצא לך שלח הודעה, עד אז פר וול אולד פרנד.

          0
          0
          • נישאר בfarewell אם כן, כי לספין אני לא הולך להתחבר 3:
            ואל תשכח להגיב על הפרק הזה. ליה לא אוהבת תגובות לא קשורות ממי שלא מגיב תגובות ענייניות על הפרק, ובפרט בסטארלייט, ובפרט בפרט בפרק האחרון של ארק בננה~

            0
            0
        • הייתי מגיב לך בתגובה אחרונה אבל אין אפשרות אז אני אגיב פה
          אם לא לספין אז תפתח דיסקורד אתה ממש אחלה באדם וכיף לדבר איתך אז זה דיי חבל שלא תהיה אפשרות בכלל
          או ו ואל תדאג מסנפאי אם היא תתעצבן אז אני אשתחווה בפניה ואקבל את העונש

          התגובה הקודמת זה טעות שלי סנפאי

          0
          0
    • אני חושב שאני יודע מה הבעיה. יש כמה דברים דומים בין פלורה וקלייר (מקווה שזכרתי את השמות) בין היקארי ולקארן הדבר שגרם לי לחשוב על זה הוא הקטע של הבטחה של היקארי וקארן ושל פלורה וקלייר, אז זה גרם לתהות האם הגורל שאי אפשר להתחמק ממנו הוא שהיקארי וקארן ילחמו ובסוף אחת מהן תנצח והחלום של אחת מהן יתגשם.

      0
      0
    • הנחה שלי שאתה מתכוון לכך שבזמן שקארן אומרת שאין דבר כזה במה שחוזרת על עצמה (דבר שציינתי בתגובה בפרק 7 עצמו כמה שגרם לי אישית להעריך את קארן כדמות) היא "קורעת" את העטיפה מחטיף בננות ועולה על הספסל בו זמנית, מה שגם גורם לה להיות גובה יותר מנהנה וגם מרמז שהיא זו שתנצח את נהנה. (קורעת את המסך מעליה)

      בנוגע לפרק הזה, האמת קצת הפתיע אותי שקארן הייתה אחרונה בכל השחזורים כי בכל זאת יש לה מוטיבציה לנסות להיות כוכבת (ראה ערך פרק 7) אבל מצד שני אם כבר להוציא מישהו מהאודישנים עדיף להוציא את זה שדורג במקום האחרון כי צריך מקום להיקארי וגם להשאיר את זה על שמונה אנשים.
      אותי זה פשוט מפתיע שהיא עד עכשיו לא ניצחה אפילו את מהירו או קאורוקו (בעיקר מהירו, כאילו אם היא הסיבה לזוהר שלה, קארן לא אמורה לזרוח יותר חזק ממהירו?).
      בכל מקרה הפרק הזה נותן הרבה חומר למחשבה, אז אולי אחזור עם תגובה נוספת.
      תודה על הפרק

      0
      0
      • לדעתי זה ממש הגיוני שקארן הייתה אחרונה. לקארן אמנם יש אידיאולוגיה מעוררת הערכה אל מול האידיאולוגיה של בננה, אבל עובדתית לפני שהיקארי הגיעה קארן עשתה את המינימום של המינימום. היא בקושי קמה בבוקר, לא השקיעה בלימודים ובאימונים, וכו׳. היא השקיעה מספיק כדי לקבל תפקיד ראשי של אלה (בניגוד ל20 בנות אחרות שבכיתה שלה) אבל כל האחרות היו טובות ממנה. גם זה ממש הגיוני שמאהירו ניצחה אותה – המטרה של מאהירו היא להשאיר את קארן תלויה בה (זו הייתה המטרה המקורית שלה בכל מקרה), ובלי היקארי קארן באמת תלויה ממש במאהירו, אז ההפסד שלה מובן.

        0
        0
        • יש צדק בדבריך, כאילו זה כן הגיע ממקום מסוים, אבל הקרב נגד מהירו מרגיש כאילו הוא אמור להתנהל יחסית דומה לקרב בגרסה החדשה.
          פשוט מסקרן איך הקרב התנהל הפעם, ומה קרה שם בשחזור.

          0
          0
  2. תודה על הפרק!
    הפרק היה נהדר ועם רביו מעולה. לראות את בננה לומדת לעזוב את הסטארלייט של מחזור 99 והיא סוף סוף מתחילה ללכת קדימה כי כמו שהושימי אמרה, "מי שאינו מתקדם, צועד לאחור", למדתי לאהוב יותר את הושימי (בעיקר בגלל השיחה שלה עם בננה) ויש את הדבר שהכי חיכיתי לו, לראות יותר ולדעת יותר על הסטארלייט והיה שווה לחכות!

    0
    0
  3. לא נותר לי אלא להניח שיש משמעות לכך שאנחנו רואים את עמוד הפתיחה של סטארלייט המקורי,

    "התאספות אור הכוכב

    הכוכב זוכר את הכל

    מתי הכעס היה תשוקה
    מתי הקללה הייתה אמונה
    מתי הבחירה הייתה אומץ
    מתי הקנאה הייתה חיבה
    מתי היאוש היה תקווה
    מתי היהירות הייתה גאווה

    הכוכב זוכר את הכל, יחד עם הניצנוץ שלו."

    just living it here

    0
    0
    • יש סיבה לכך שלא תרגמתי את זה. מעבר למיסתוריות שגם היפנים מקבלים מהעמוד (רוב היפנים לא טובים באנגלית ולכן העמוד הזה לא אמור היה להיות מובן לצופה), כמו שאמרתי בפרקים קודמים לא כל האלות קשורות לדמויות בסדרה ולא הכל מתחבר אחד לאחד, ואני לא אוהבת את החוסר אחידות הזו. מבחינתי אלה שורות שקשורות למחזה נטו, ועם כמה שהמחזה ועלילת הסדרה מצטלבים בהמון מקומות, פה אני לא חושבת שזה המקרה (לפחות לא בצורה אחידה, כמו שאמרתי).

      0
      0
      • https://formeinfullbloom.wordpress.com/2018/11/17/when-past-was-future-the-goddesses-of-shoujo-%E2%98%86-kageki-revue-starlights-play-starlight/

        לדעתי הכותב עשה קשר מאוד טוב בין הדמויות לאלות שהן מייצגות,
        אבל נסכים שלא להסכים בנושא זה.

        0
        0
        • אין לי פנאי לקרוא את זה כרגע ובכל מקרה אני מעדיפה לראות ולהבין קשרים בעצמי. זה לא שזה איזה משהו שלא חשבתי עליו, זה לגמרי כן, ומבחינתי כל קישור כזה או אחר הוא כנראה מאולץ. יש 6 אלות ו9 דמויות מתוכן רק 3 שיחקו בתפקידים מקבילים. מבחינתי כל עוד אין התאמה חד ערכית זה ממש overreaching ולא משהו שאני מוכנה לראות כ"מכוון". כל אחד מוזמן לפרש את זה איך שהוא רוצה. מבחינתי המשפטים האלו קשורים למחזה בלבד. אף אחד לא ישכנע אותי שלקארן יש איזשהו קשר ל"זעם", לא משנה כמה הוא יתאמץ להמציא קשרים יש מאין.

          0
          0
          • קארן הייתה היהירות וג'ונה הזעם
            ואם את צודקת שזה רק ניתוח מוגזם, לא אמורה להיות לך בעיה לראות את קארן כזעם ובכל זאת זה מרגיש לך לא בסדר. (כתבת בעצמך, אין לה קשר לשם)
            ונניח והיית מחליפה בין קאורוקו (הבריחה) לכל אחת מהבנות האחרות זה היה נראה אותו הדבר? את באמת יכולה לראות את קאורוקו כמשהו אחר חוץ מבריחה?
            או פוטאבה (לה באמת אין קשר ישיר ל"קללה"- אולי הקללה של קאורוקו) כיהירות או קנאה היה אותו דבר?

            ניתוח מוזגם אומר שלא משנה איך תחליקי את תפקידי האלות זה לא אמור לשנות כלום מבחינת הסיפור, כי זה לא אמור לשנות את הסיפור.

            אבל כפי שכתבתי זה כנראה נושא שנצטרך להסכים שלא להסכים

            0
            0
          • יהירות, צודק. זה לא משנה את מה שאמרתי. להפך, אתה לגמרי חיזקת את זה. אמרתי בעצמי בפרקים הקודמים שחלק מהדמויות מתאימות וחלק לא. ולכן מבחינתי להגיד "חלק מתאים בצורה טובה! אז בואו נמציא קשרים גם לאלו שלא מתאימים!" זה overreaching מוגזם.

            0
            0
  4. אז פלורה נפלה מהמגדל וקלייר פשוט נשארה עליו? לא נאמר מה קרה לה ובסוף ההצגה רואים אותה בודדת עליו כשהמסך יורד….. (גם בגרסה בפרק 8 כשהיקארי רואה את עצמה וקארן כזוג הראשי)

    והחטא עליו הם מדברים זה נסיון קטיפת הכוכבים? או הכישלון להשיג אותם?

    0
    0
  5. שיר סיום שמוקדש ליחסים בין ג'ונה לנאנה, לא ידעתי שצריך אותו עד ששמעתי אותו.
    תודה על התרגום

    0
    0
  6. ממש תודה על הפרקים, הם מעולים.
    בעקבות הגיף שפורסם בתגובות ובעקבות הפרק אני חושבת שאני מתחילה להבין את סטארלייט כמו שצריך. כל האודישנים בעצם מתאימים לתווי של המחזה. הדבר היחיד שעדיין לא ממש מסתדר לי זה הג'ירף, שאיכשהו מסמל את הכוכבים…

    0
    0
    • הממ אני לא בטוחה אם הוא מסמל את הכוכבים האמת. אולי את המגדל חח

      0
      0
    • איך הבנת שהוא מסמל את הכוכבים?

      הנה תגובה שהגבתי (לחיץ. אמור להביא לתגובה שלי בפוסט של הפרק הראשון) למישהו שתהה בקשר לג'ירף, שמכילה את מה שאני חושב על הבחירה דווקא בג'ירף.
      מה דעתך על זה?

      0
      0
  7. האיש המוזר הזה

    תודה!

    0
    0
  8. תודה רבה
    ^_^

    0
    0
  9. תודה על הפרק!
    הפרק היה ממש טוב ומרגש~
    בעצם בפרק הזה בננה הרבה יותר לחוצה כי יכול להיות שהשחזור לא יקרה~ ממש אהבתי את החלק שהיה צל על המחזה החדש. וואי והקטע שקארן יצא מהסימן של המחזה ה99 :TsukasaCry: ובסוף, כשג'ונה ניחמה את בננה, זה היה כל כך מקסים וגרם לי לאהוב את ג'ונה יותר:TsukasaCry:
    אה, וסוף סוף ראינו את המחזה של שנה שעברה בצורה מסודרת יותר :catpaws:

    1
    0
    • בבקשה~
      וכן זה פרק טוב. ואני בהחלט שמחה שנתנו לג'ונה עוד קצת פוקוס אחרי שהסיפור שלה כביכול נסגר בהתחלה, זה ממש תרם לדמות שלה~

      1
      0

השאירו תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*